Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalaisen kinttaiden pukeminen??!!??

Vierailija
26.10.2012 |

Meidän ekaluokkalainen tyttö vetää hirveää showta aamulla kun pitää laittaa toppakintaat käteen. Ei saa laitettua niitä toppatakin hihan päälle, eikä allekaan. Käytössä on ihan normaalit vaatteet, eli resorit ei ole sen tiukempia kuin normivaatteissa muutenkaan ja kintaatkin ovat ihan perus "Lassiet ja Reimat".

Seurasin ip-kerhosta lähtiessämme, että pari kaveria vetaisi rukkasensa vain suoraan käteen jätten ne ryttyyn laittamatta niitä mitenkään hihan alle tai päälle, samoin tekivät kenkien kanssa, eli reilusti lahkeet rytyssä ja kengänvarret paljaina. Yritin selittää tyttärelleni, että survot vain samalla lailla kun muutkin, mutta hän on tottunut siihen, että eivät saa jäädä "kurttuun" vaan täytyy olla hihan alla tai päällä. Olen vissiin pilalle passannut tuossa kohdin kun olen aina varmistanut ulos lähtiessämme, että kaikki paikat on viimeiseen asti suojattu ja vaatteet suorassa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekaluokkalainen poika ei välitä tuon taivaallista siitä miten lahkeet tai hanskat ovat, tai jos selkä on paljaana.

5,5 vuotia tyttö taas huutaa pienestäkin kurtusta tai jos vaatteiden saumat eivät ole suorassa tms.

Ja ihan samaan tapaan olen kumpaakin pukenut ja auttanut pienenä.

Vierailija
2/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tyttö on tosi tarkka siitä, että mikään ei ole tytyssä. Laittaa väkisinkin aina tumput ensin ja takin sitten ja yrittää kauhean vikisemisen kanssa saada tumput kädessä takin vetoketjua kiinni.

Rasittavaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tyttö on tosi tarkka siitä, että mikään ei ole tytyssä. Laittaa väkisinkin aina tumput ensin ja takin sitten ja yrittää kauhean vikisemisen kanssa saada tumput kädessä takin vetoketjua kiinni. Rasittavaa!!!

Vierailija
4/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta tarvita vielä.

Vierailija
5/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän talven ranteet paljaina. Vaikea kuvitella että kukaan saisi niitä laitettua kunnolla. jotkut parkuu, jotkut tyytyy vaan kohtaloonsa ja palelee

Vierailija
6/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa ajatella myös etukäteen, kun on ostamassa talvivaatteita. Ostaa sellaisen takin, joissa on kiristystarrat hihansuissa. Hanskat, rukkaset, lapaset menee hyvin sinne sisälle ja kiristetään tarrat niin hyvin pysyy.

Vierailija
7/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ei saa olla kurtussa ja kaiken pitää tuntua "oikealta". Kärsii aistiyliherkkyydestä. Hirvee show aina, kun jotain on aina väärin.

Kärsivällisyyttä:)

Vierailija
8/8 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienenä oli ihan samanlainen, kaiken piti olla tip top, arvatkaa kauanko meni aikaa, kun hän laittoin villasukkia jalkaan... että lahje meni sisään hyvin :DD , jep kauan, eikä sitä saanut auttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi