Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen hoitamaan oman osuutensa kotitöistä?

Vierailija
21.09.2012 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskemällä?

Vierailija
2/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso kauanko mies kestää sotkua (jos kestää yli 3 kk, jätä se)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koko päivän metsässä, kaataa puut. Ajaa autolla noin 100 kilometriä, pilkkoo puut ja hakkaa kirveellä haloiksi. Talven lämmitys tulee siinä. Saan kyllä pari kuukautta tehdäkin kaiken muun ja teen ihan mielellään, koska säästämme siinä noin 2000 euroa öljylaskussa ja toisekseen jos minä joutuisin tuon tekemään niin menisi varmaan kuukausi.

Vierailija
4/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihjaamalla että se on ihan tutkittu juttu että miehet jotka tekee enemmän kotitöitä saa enenmän seksiä.. :)

Vierailija
5/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisitte palvelusväkeä...

Vierailija
6/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esim. mulla pyykit ja ukolla tiskit jne. Ne on kirjotettu taulukkoon jääkaapinoveen. Jos alkaa leipääntyy omiinsa, vaihdellaan välillä ;)

Vierailija
7/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koko päivän metsässä, kaataa puut. Ajaa autolla noin 100 kilometriä, pilkkoo puut ja hakkaa kirveellä haloiksi. Talven lämmitys tulee siinä. Saan kyllä pari kuukautta tehdäkin kaiken muun ja teen ihan mielellään, koska säästämme siinä noin 2000 euroa öljylaskussa ja toisekseen jos minä joutuisin tuon tekemään niin menisi varmaan kuukausi.

Harvassa ovat esimerkiksi ne miehet, jotka ovat parempia vanhempia kuin lastensa äiti.

Vierailija
8/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt, vaatinut, uhkaillut,anellut, keskustellut. Olen kysynyt miksi hän ei imuroi. Olen myös kysynyt häneltä miten hän selittää sen itselleen, ettei hänen muka tarvitse esim. imuroida. En saa vastauksia. Ainoastaan "aina sä jaksat valittaa" tyyppisiä kommentteja. Tavoite olisi, että hän imuroisi kerran viikossa ja laittaisi valmiiksi pestyt ja viikatut vaatteet kaappiinsa itse. N. kuukausi sitten laitoin makuuhuoneen penkille vaatteita, jotka pyysin laittamaan kaappiin. Vaatteet ovat vieläkin siellä penkillä vaikka olen pyytänyt, anonut, uhkaillut jne. Kerran olin pesemättä hänen vaatteitaan viikon, mutta ei sekään auttanut. Sitten sorruin taas pesemään kun hän hirvittävän riidan jälkeen suostui imuroimaan.

Seksillä ei voi kiristää kun hän ei muutenkaan halua seksiä.

Vierailija
9/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko minkä tyyppisessä talossa? Jos mies kerrostalossa laistaa siivous- ja pyykkäys- ja ruuanlaittohommista, niin aika lapanen on. Sano, että et ole hänen äiti.

Vierailija
10/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 miehellä hyvä diili, tekee päivän töitä ja siitä hyvästä vaimo tekee pari kuukautta kaiken..

Jotenkin hassu asenne. Ymmärtäisin, jos mies tekisi tuon kokonaan 5:n hyväksi, mutta sehän tekee puolet siitä itselleen. 5 taitaa olla semmoinen "hyvä potunkeittäjävaimo". Se ei välttämättä ole niin suuri kohteliaisuus... :)

Vierailija
11/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 miehellä hyvä diili, tekee päivän töitä ja siitä hyvästä vaimo tekee pari kuukautta kaiken..

Toki mies varmaan antaisi mun tuon tehdä ja tekisin sitten sitä sen kuukauden ja olisin sairaalassa pari kertaa, joten mielestäni on ihan reilua, että minä siivoan muutaman kerran asunnon ja laitan tiskit koneeseen. Olen erittäin tyytyväinen tähän kuvioon. Mies hoitaa sitten talvella myös aina lämmityksen puilla eli pitää kattilan kuumana ja takassa tulet jne. Mielestäni ihan passeli sopimus ja kyllä se kotitöitäkin tekee tuon päälle vaikka ei tarvitse kyllä. Kuskaa mm lapset kouluun ja vie kaikkiin treeneihin jne. Olisi mielestäni jo silkka vääryys jos minä en sitten tekisi edes kotitöitä.

Vierailija
12/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorolista...Miten ton vaimon saisi lopettamaan tuon jatkuvan kotitöiden teon.

Vierailija
13/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään peset hänen vaatteitaan? Aika outoa, kun eikös yleensä jokainen pese omat vaatteensa itse?

Vierailija
14/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassu asenne. Ymmärtäisin, jos mies tekisi tuon kokonaan 5:n hyväksi, mutta sehän tekee puolet siitä itselleen. 5 taitaa olla semmoinen "hyvä potunkeittäjävaimo". Se ei välttämättä ole niin suuri kohteliaisuus... :)

kyllä minä olen tuossa vielä voitolla, muutama siivoaminen ja tiskien koneeseen laittaminen ei ole minusta mitään tuohon verrattuna ja tykkään muutenkin pitää kodista huolta. Meillä on selvä työnjako, joka on aina toiminut moitteetta ja olen happy.

Vierailija
15/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä korkeintaan joskus jotain kiristämällä tai uhkaamalla, mutta vapaaehtoisesti ei varmaan ala kotihengettäreksi.

Vierailija
16/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

petaa vain oma puolesi sängystä,

laita ruokaa vain itsellesi... Kai ny semmosesta tajuaa.

Vierailija
17/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme omakotitalossa.

Ennen hän on osallistunut siivouksiin. Pyykit minä olen aina hoitanut. Mies on laittanut ruokaa ja huolehtinut astiat tiskikoneeseen.

En tiedä miksi hän on muuttunut niin laiskaksi. Tuntuu, että ei ole enää mitään keinoja millä saisin hänet tajuamaan, että hänenkin on osallistuttava siivoukseen edes imuroimalla kerran viikossa. Ja tuo, ettei hän vaivaudu omiaa valmiiksi viikattuja vaatteita kaappiin laittamaan tuntuu aivan käsittämättömältä. :(

ap

Vierailija
18/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei mikään huvita eikä seksikään maistu, niin kannattaa mennä lääkäriin, kuulostaa masennukselta.

En tiedä miksi hän on muuttunut niin laiskaksi. Tuntuu, että ei ole enää mitään keinoja millä saisin hänet tajuamaan, että hänenkin on osallistuttava siivoukseen edes imuroimalla kerran viikossa. Ja tuo, ettei hän vaivaudu omiaa valmiiksi viikattuja vaatteita kaappiin laittamaan tuntuu aivan käsittämättömältä. :(

ap

Vierailija
19/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on muita kuulemassa. Meillä auttoi kun rupesin puhumaan asiasta miehen äidin ja isän kuullen. Taisivat laittaa poikansa ruotuun :)

Vierailija
20/22 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö todellakaan tee muuta kuin makaa sohvalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme