Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adalmina's secret

Vierailija
21.09.2012 |

Huomasin, että häntä koskevat ketjut on kaikki poistettu. Vaikka ei niissä ainakaan ennen mitään hävytöntä ollut. Ilmeisesti siis neiti on itse vaatinut poistoa. Ei taida ihan kaikki muumit olla laaksossa naisella, jos tyrkyttää itseään ensin julkisuuteen perustamalla blogin ja sitten ei kestä edes tavallista keskustelua. Lopettaisi bloggailun, kun selvästi ei vielä sitä kestä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa oli linkki blogistin nimeen ja kuvaan.

Nyt tiedän myös ex-sulhasen nimen ja heidän entisen osoitteensa. No mitä tiedoilla teen? En mitään, olin vain utelias. Samoin leikin aikoinaan salapoliisia, kunnes sain selville mrs V:n henkilöllisyyden, silloin kun sitä ei vielä ollut yleisesti tiedossa. Netistä löytyy yllättävän paljon asioita!

On jännää seurailla "johtolankoja", pidän kuitenkin kaikki löydöt omana tietonani, mitäs nyt jonkun nimtiedolla tekee.

Tai osoitteella. Valokuvatkin paljastavat yllättävän paljon.

Vierailija
2/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin tämänkin aloituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asiallista, että poistetaan ketjut joissa on jotain henkilötietoja. Mitä hittoa semmosia lähdetään täällä levittelemään, ne on yksityisiä juttuja! Sinäkin kakkonen joka tykkäät leikkiä salapoliisia, mitä oikein siitä saat että tiedät jotain mitä blogisti ei halua kenen tahansa tietävän?

Toisaalta mun mielestä Adalmina on hoitanut tän blogitaukojuttunsa vähän huonosti, sillä olemalla ihan hiljaa ja poistamalla kaikki hääaiheiset bloggauksensa se on saanut kaikenmaailman salapoliisit jauhamaan netissä ties mitä.

Sanoisi suoraan että erosi niin ainakin osa näistä hölmöistä lopettaisi jauhamisen.

Vierailija
4/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai henkilötietoja, tai muuta sopimatonta, kaikissa niissä ketjuissa ole ollut? Kuviahan taas on muistaakseni itse blogissakin, joten niiden ei pitäis olla mikään ongelma.

Vierailija
5/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niissä ketjuissa mitä itse näin oli näitä henkilötietoja (sekä Adalminan että miehen). Blogissa ei kai ole ollut yhtään bloggaajan kasvokuvaakaan esillä.

Vierailija
6/6 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaa siihen sävyyn, toiset spekuloi innoissaan ja AS vaikenee. Ihmiset eroaa, entä sitten? Olisi asiallisesti kommentoinut, että näin kävi ja sen jälkeen jättänyt asian siihen. Huhuissa on suurin piirtein sulhanen "tapettu" eikä toinen vaivaudu edes korjaamaan mahdollisimman vääriä huhuja.

Toisaalta mun mielestä Adalmina on hoitanut tän blogitaukojuttunsa vähän huonosti, sillä olemalla ihan hiljaa ja poistamalla kaikki hääaiheiset bloggauksensa se on saanut kaikenmaailman salapoliisit jauhamaan netissä ties mitä.

Sanoisi suoraan että erosi niin ainakin osa näistä hölmöistä lopettaisi jauhamisen.