Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sepram ja vapina

Vierailija
21.09.2012 |

Onko normaali sivuvaikutus? Olen syönyt nyt 6päivää ½tabl, 8päivää 1tabl. ja tänään 1½tab. tärinää/vapinaa eilen ja tänään.

En käytä muita lääkkeitä vain d-vit ja kalanmaksaöljyä.

Voiko serotiinioireyhtymä tulla pelkästä sepramin käytöstä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapina kuuluu niihin erittäin harvinaisiin, mutta vakaviin haittavaikutuksiin. Ja jos sinulla on korkea kuume, lihaskouristuksia tai muuta sekavuutta, on sinulla todnäk. serotoniinisyndrooma.

Ja jos olet yhtään lukenut pakkausselostetta, niin esim. vapinan ilmetessä tulee lopettaa lääke ja olla yhteydessä lääkäriin.

Vierailija
2/5 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin onneksi tämän vanhan ketjun aiheesta.

Ite syönyt nyt viikon Sepram 10mg aamuisin. JA TAIVAS VARJELE ETTÄ KÄDET VAPISEE!!! Meneekö tää ohi???

Kännykällä kun tekstaria kirjoittaa niin sormet tutisee kuin hullun mulk%#....!!!! Ja oikeestaan teenpä mitä vaan niin vaikeaa on kun kädet tutisee. Hävettää ihmisten ilmoilla kun kuvittelevat varmaan että oon krapulassa.

Onks tää tyypillistä aloituksen yhteydessä, vai mahdollisesti pysyvä haitta?? Oon nyt sairalomalla eikä puhettakaan että työni palaisin jos tällai vapisen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla tosiaan vasta 10mg!!! aloittaja kuvaa että vapinan alkoi vasta isommalla annoksella. Eli pitääkö olla huolissaan????

Vierailija
4/5 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään kokemuksia aiheesta?

Vierailija
5/5 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei mene kuukaudessa aloituksesta ohi ja on häiritsevää, lääke kannattaa vaihtaa toiseen.