Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulun tiedottaminen

Vierailija
21.09.2012 |

Miten teillä koulu tiedottaa esimerkiksi retkistä?

Meille oli tullut eilen iltapäivällä wilmaan viesti, että tänään on retki. Varusteet nämäjanämä.

No, minä kuskasin lapsia harrastuksiin monta tuntia eilen, illalla siivosin jne. enkä käynyt enää Wilmassa.

Kävin siellä kello 13 ennen kuin suuntasin kaupungille.

Onko tää aikataulu teidän mielestänne ihan ok? Minusta pikkasen myöhään tuli tieto - varsinkin kun osa varusteista oli vielä sellaisia, että ne useimmilla on mökillä...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen opettaja on kirjoittanut viestin harhaajohtavasti, tuosta saa sen käsityksen, että tunti on peruttu kokonaan. Tuohan olisi pitänyt viestittää esim. "perjantain liikuntatunnilla meillä xx, joten oppilaiden ei tarvitse ottaa liikuntavarusteita mukaan" tms.

Juuri näin, noin se olisi pitänyt ilmaista, jotta olisi voinut tietää, ettei ole peruttu vaan MUUTETTU sitä tuntia.

T. 13

Vierailija
22/26 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meni nyt sitten sekin tänä aamuna pieleen. Enkä tod. ala soitella kouluun tänään. Sitähän varten sen Wilman sinne ajoin ja käytin siihen lukuisia työtunteja muuten, että saatanavie sitten edes saisivat sen takkuavan tiedotuksensa toimimaan! Mutta ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kännykässä sähköposti ja olen laittanut wilman asetuksista että sähköpostiin tulee aina tieto uudesta viestistä. Eli näen kännykästä heti otsikon perusteella kannattaako viesti käydä lukemassa. Meidän koulussa tämä toimii ja lisäksi lapset muistavat hyvin kaikki ylimääräiset retketkin.

Vierailija
24/26 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiva kun teillä toimii. Meillä ei toimi.

Ja kuten jo totesin, ongelma ei ole otsikointi, vaan aikataulu.

Ja lapsen on paha muistaa asiaa, jota hänelle ei ole kerrottu. Kuten jo kertaalleen väänsin rautalangasta, ei kaikki ole aina paikalla.

ap

Vierailija
25/26 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koulussa jotenkin ihannoidaan sellaista viime hetkellä läheltä piti -tilanteesta toiseen etenemistä.

Kaikilla on mukamas kamala kiire ja viuhdotaan sinne ja tänne ja IHAN KAIKKI jää viime tippaan.

Siellä on liuta toimistohenkilökuntaa, kolme rehtoria ja nyt saatiin vielä jopa hallintopäällikkö - mutta silti kaikki on sellaista kriisistä toiseen syöksähtelyä.

Olen niiiin kypsä koko paikkaan!

ap

Vierailija
26/26 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsemme laitoimme jo toiseen kouluun ja tämän toisenkin haaveilen saavani sitten toiseen yläkouluun. Nyt kärvistellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi