Pillifarkkumuodista...
ne näyttävät hyviltä ehkä yhdellä 200:sta joten en tajua miksi ihmiset niin innokkaasti niitä vetävät päälleen.
Aina sanotaan että hoikan päällä hyvät mutta mun mielestä ei ole silloinkaan. Joskus ihan törkeän näköiset kun on tikkujalat ja yllä pillit.
Sori pillifanit mutta ONNEKSI tuo muoti on kohta menneen talven lumia!
Kommentit (11)
noiden nuorten tyttöjen päällä näyttää hyvilta. Siis tosi hoikkien ja pitkäsääristen. Mutta myös ne pullukammat käyttää niitä ja lyhytjalkaiset ja vääräsääriset... niin ei kyllä todellakaan imartele.
Aikuisilla lähes kaikilla ne näyttää epäsopivilta. Aikuisen lantio ja takapuoli on harvoin niin kapea ja kuitenkin peppu pyöreä, että näyttäisivät hyvältä.
te luulette, että vain tikkujalat ja perseettömät ovat kauniita? Minäkin luulin jalkojani rumiksi, koska ne olivat paksuhkot osin lihastenkin vuoksi, mutta pidin tiukkoja farkkuja silti. Mutta sitten kerran eräs tuttava mies avautui ja kertoi kuinka hyvännäköiset jalkani ovat hänen mielestään, kun niissä tosiaan on sitä muotoa. Nyksisin pidän niitä itsekin ihan kivannäköisinä.
pillifarkut on parhaan näköiset, joskin ihan kaikille ei sovi. Voi kun eivät ikinä menisi pois muodista!
ne näyttävät hyviltä ehkä yhdellä 200:sta joten en tajua miksi ihmiset niin innokkaasti niitä vetävät päälleen. Aina sanotaan että hoikan päällä hyvät mutta mun mielestä ei ole silloinkaan. Joskus ihan törkeän näköiset kun on tikkujalat ja yllä pillit. Sori pillifanit mutta ONNEKSI tuo muoti on kohta menneen talven lumia!
peppua eikä reisiä. Tiukkoja ja suoralahkeisia (kapealahkeisia) näkee aikuisillakin ja ne kyllä sopii. Kyllä lyhyellä paksulla naisella bootcut lahkeet vasta leventää ja lyhentää.
eikä lahkeiden tarvitse nuolla nilkkoja, ne voi olla kapeat mutta ei pillit
näyttävät erityisen rumilta just niillä naisilla joilla on leveä lantio ja tikkujalat (reisien väliin mahtuu rantapallo). Valitettavasti just ne naiset luulevat näyttävänäs hyviltä pillifarkuissaan.
Olen apn kanssa samaa mieltä. Pillifarkut on rumat. Parhaat farkut on napakasi istuvat ja hivenen alaspäin levenevät.
muotia tai ei, tykkään että housut ovat slimmit ja usein mulla on yläosa, joka peittää takamusta hieman, joskin se on ikääni nähden ihan takamuksen näköinenkin vielä. Olen muodokas hoikka, enkä todellakaan teini ja jos pukeutumiseni jotakuta tätöstä haittaa, niin täti on hyvä ja katselee toisaalle.
t. 50 v pillifarkkujen käyttäjä, jolla muuten on pyöreä pylly, ei mikään lattana
useimpien päällä rumilta ja ovat menossa jo pois muodista. Kohta taas lahkeet liehuu :D
Itsekin just ostin Lindexiltä alaspäin levenevät farkut ja kieltämättä näyttävät niin paljon paremmilta mun yllä kuin pillit vaikka hoikka olenkin.
Näin tää muoti muuttuu ja trendit vaihtuvat!