Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hullu akka juoksee yli tunnin lenkkiä?

Vierailija
20.09.2012 |

Mitä hyötyä? Joko Nykin dieettijuttu..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti yli kaks tuntia... Se on kivaa. Se rentouttaa. En tosin hirveen usein, koska mun vartalon malli on semmonen, että alan helposti näyttää joltain maratoonarilta, ja itse tykkään enemmän pienestä pehmeydestä, niin koostumuksessa kuin varsinaisissa muodoissa. Vartaloni siis helposti menettää tiimalasimaisuuttaan jos urheilen paljon. Alan näyttää joltain murrosikäseltä tytöltä, ja tissitkin on vielä pienet.

Vierailija
2/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihsn hrlpodtihsn nyt tynni tsi ylikin juoksee? Eihän siinä nyt ole mitään kummallista?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihsn hrlpodtihsn nyt tynni tsi

Mä nauran... Pitäsköhän mennä nukkuu.

Vierailija
4/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihsn hrlpodtihsn nyt tynni tsi ylikin juoksee? Eihän siinä nyt ole mitään kummallista?!?

pitäis varmaan mennä nukkumaan kun tekstitkin alkaa muistuttaa skitsofreenikon siansaksaa :) sitä se pimeässä kirjoittelu teettää :) mutta siis tarkoitukseni oli kirjoittaa että ihan helpostihan nyt tunnin tai ylikin juoksee :)))))

Vierailija
5/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt hulluksi sanoisi, mutta ei kannata, jos haluat timmin ja rasvattoman vartalon. Pitkillä, hitailla lenkeillä nimittäin kortisonitasot nousevat, mikä polttaa lihasta ja lisää rasvan kertymistä...

Sen sijaan kannattaa suosia intervallityyppistä juoksutreeniä.

Mutta ok tietenkin, jos haluaa olla löysä tai "laiha läski".

Vierailija
6/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt hulluksi sanoisi, mutta ei kannata, jos haluat timmin ja rasvattoman vartalon. Pitkillä, hitailla lenkeillä nimittäin kortisonitasot nousevat, mikä polttaa lihasta ja lisää rasvan kertymistä...

Sen sijaan kannattaa suosia intervallityyppistä juoksutreeniä.

Mutta ok tietenkin, jos haluaa olla löysä tai "laiha läski".

alotuksessa sanottu mitään juoksu tavasta tai nopeudesta.

Vierailija
7/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole viisasta harrastaa yli tunnin kestävää liikuntaa kerralla. Esim. maratoonareiden sydämestä löytyi jossain tutkimuksissa yllättäen arpikudosta. Liika on vaan liikaa tässäkin tapauksessa. Esim. maraton-juoksentelu mielletään terveellisyyden huipuksi, mutta ei se välttämättä olekaan sitä.

Vierailija
8/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehtykää nyt edes hiukan juoksuvalmennukseen ja ihmisen fysiologiaan ennen kuin alatte heitellä tuollaisia mutuja. Lenkin kesto on yksi asia - ja alle alle puolen tunnin lenkithän eivät ole juuri millään tavalla avuksi aerobisen kestävyyden ja sydän- ja verisuoniston kunnon kasvattamisessa.

Ja lenkin intensiivisyys on toinen asia, se kuinka kovalla sykkeellä juostaan. Perinteisessä kuntoharjoittelussa nimenomaan PITÄÄ tehdä myös pitkiä ja rauhallisia lenkkejä välillä. Se rakentaa sitä peruskestävyyttä, lenkki on ideaalisti puolesta tunnista KAHTEEN tuntiin.

Vauhti- ja maksimikestävyyttä sitten taas harjoitellaan lyhyillä ja kovilla treeneillä.

Vierailija
9/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti minä ensi viikolla. Nyt jaksan juosta 50 minuuttia. Aloitin 10 minuutista kuukausi sitten.

Vierailija
10/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti minä ensi viikolla. Nyt jaksan juosta 50 minuuttia. Aloitin 10 minuutista kuukausi sitten.

Vierailija
11/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 50 min. Juoksun olen aloittanut pari kk sitten ja juoksen 2krt viikossa. Tuo 50 min lenkkin on siis kevyttä juoksua ja sen jälkeen vielä jää semmonen olo, että olis voinu vielä pikkusen juosta. Mutta juoksukunto kasvaa tosi äkkiä jos käy parikin kertaa viikossa. Aloitin kahdesta kilometristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi