Ylen Jan Andersson on ärsyttävä toimittaja, koska hän ottaa niin voimakkaasti itse kantaa ja
Kommentit (38)
Ja aika pantava muutenkin.
No löytyihän kohderyhmä eli vammaiset ja idiootit. Se ei koske kuin muutamaa prosenttia suomalaisista, muut haluaa medialta laatua, moraalia, tasa-arvoa, ammattitaitoa jne.
http://yle.fi/yleisradio/ota-yhteytta
TAI
Vähän rennompaa touhua kuin yleensä vastaavissa keskusteluissa. Eikä mielestäni lainkaan puolueellinen.
Eikä mielestäni lainkaan puolueellinen.
Vasurit ja vähän pöllömmät tykkää kun ne ei osaa katsoa tuota ilman värilaseja. Janipetteri taitaa itse olla joko rkp-läinen tai vasuri. Luulisi hänen itsekin katsovan noita lähetyksiä jälkikäteen, jos on vähänkin järkeä päässä tajuaa kyllä itsekin kuinka paska hän on tai sitten on vaan niin täysin moraaliton, että paskat välittää mistään toimittajan etiikasta.
No löytyihän kohderyhmä eli vammaiset ja idiootit. Se ei koske kuin muutamaa prosenttia suomalaisista, muut haluaa medialta laatua, moraalia, tasa-arvoa, ammattitaitoa jne.että persuja, kepua tai kd:tä kannattavilla tuntuu olevan tarve nimitellä muita vaikkapa sitten vammaisiksi tai idiooteiksi...
Siinähän sitä laatua, moraalia ja tasa-arvoa vasta onkin.
-ohis
Vasurit ja vähän pöllömmät tykkää kun ne ei osaa katsoa tuota ilman värilaseja. Janipetteri taitaa itse olla joko rkp-läinen tai vasuri. Luulisi hänen itsekin katsovan noita lähetyksiä jälkikäteen, jos on vähänkin järkeä päässä tajuaa kyllä itsekin kuinka paska hän on tai sitten on vaan niin täysin moraaliton, että paskat välittää mistään toimittajan etiikasta.
No löytyihän kohderyhmä eli vammaiset ja idiootit. Se ei koske kuin muutamaa prosenttia suomalaisista, muut haluaa medialta laatua, moraalia, tasa-arvoa, ammattitaitoa jne.
pahoittelee lainauksen puuttumista.
Minua ärsyttää kun hän on niin naiivi ja populistinen. Kun ei ole mitään älykästä sanottavaa, voi olla hiljaa.
Eikä teitä suututa perjantain Streamin naisjuontaja, joka tietää kaiken paremmin kuin vieraansa; vieraat ovat vain ihana tekosyy päästä riekkumaan kärkeviä yksinkertaisia mielipiteitä?
Ja asiattomaksi meni ainakin yksi ellei useampikin vastaus. Keskustelu ja kuranheitto ovat kaksi eri asiaa, eikä minua kiinnosta kuranheitto.
ap
Jan Andersson on huippu tyyppi. Toimittajien huippua kautta aikojen. Varta vasten tulin koneelle etsimään tietoa siitä missä Jan luuraa. Moni on kaivannut.
Aivan. Andersson luo stressaavan ilmapiirin torstainkin puheenjhohtajakeskustelussa.
Hän ei ole paneutunut tai perehtynyt asioihin yhtään pintaa syvemmäsltä eli ei tioedä yhteiskunnan asioista yhtään mitään. Ylen pitäisi välittömästi poistaa tämä henkilö palkkalistoiltaan,
Jan on ihana. Haluaisin juoda Janin kanssa punaviiniä ja puhua politiikkaa.
Jan on ylen parhaimpia toimittajia, joten nyt suut suppuun ☺️
Olen aina pitänyt häntä täydellisenä ammattitaidottomana propagandistina. Paskin toimittaja ikinä. Olen lähettänyt Ylelle palautettakin hänestä lukuisia kertoja ja tiedän monen muun tehneen samoin, mutta ei mitään vaikutusta. Taitaa olla jollain suhteilla tullut, joten eläkevirka. Minua hävettää katsoa hänen touhujaan, noloa.
Miksi Jan oli niin toisen näköinen? Hampaat valkaistu, uusi sävy ja leikkaus tukassa. Meikkari oli puuteroinut naaman ja sutinut solmion mukaan ehkä huuliakin? Vanha Jan oli kyllä matchokkaampi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:21"]
Miksi Jan oli niin toisen näköinen? Hampaat valkaistu, uusi sävy ja leikkaus tukassa. Meikkari oli puuteroinut naaman ja sutinut solmion mukaan ehkä huuliakin? Vanha Jan oli kyllä matchokkaampi.
[/quote]
Lihonut.
Ihan surkeita kumpikin! Ammattitaidottomia eikä kovin sivistyneitä. Vaatii konkretiaa kun konkreettisia esimerkkejä on esitetty vaikka millä mitalla ja moneen kertaan. Aina juuri kun pj on vastaamassa, laitetaan poikki. Eikö noilla ole mitään hajua milloin kyse on relevantista asiasta? Tuli todella yksinkertainen vaikutelma molemmista.
täysin puolueellinen, ihan kamala ja varmaan ihmisiä ottaa niin pahasti päähän, että alkavat sympatiseeraamaan persuja ja keskustaa ja kd:tä ihan tuon läskinaaman takia.