Neuvon sinua ja olisi pitänyt uskoa isomummua.ÄLÄ OTA ROMAANIA NAAPURIKSI.
Kommentit (20)
Minä kyllä pidän erottisista romaaneista
nytkö vasta tajusit, että suurin osa romaaneista on täysin fiktiivisiä, keksittyjä tarinoita.
Romaanit ovat liian pitkiä ja tosiaan keksittyjäkin mokomat.
Ei kannata ottaa naapureita ollenkaan. Kun joku yrittää muuttaa siihen naapuriin, niin mene oven eteen seisomaan ja sano selvästi että "minä en ota sinua naapuriksi". Eiköhän ymmärrä siitä että ei siihen voi tulla asumaan.
Kysytäänkö sitä naapureilta kenet haluaa ottaa?
Se oli eri asia isomummun aikaan..
miten niitä naapureita "otetaan" ja jätetään ottamatta? Omistatteko kaikki talot asuntonne ympäriltä, että voi valita naapurit?
olet luullut romaanien olevan totta. Reps ja kops. Voiko näin tyhmiä ollakaan. Ja oikein oikeuslaitostakin olet työllistänyt, kun tajusit, että "romaani olikin valetta". Tais olla tuomarilla naurussa pitämistä. Ihanko "valehtelevaa kirjailijaa" vastaan jutun nostit?
Rasisti eikä osaa omaa äidinkieltään. Lisää veikkauksia: lukee Seiskaa ja katsoo BB:tä ja muita häpäisyohjelmia, äänestää Perussuomalaisia. Ap:n kaltaisia menee 15 tusinaan.
Voi kun joskus kohtaisi tällä palstalla henkevän, sivistyneen, älykkään rasistin!
vein suuren osan romaaneistani kirjaston kierrätyskärryyn. Sieltä ne löytävät tiensä jonkun toisen naapuriin, tai HUH! vaikka jonkun kotiin.
Oisko noita vajaa satakunta nyt. Mut ei ole naapureina, en tosin tiedä onko naapureilla niitä hyllyssään? muta eipä ole noista haittaa ollut.
t. romaanien ystävä
Taidankin kerätä nimilistan naapurustossa että kaikki romaanit saadaan häädettyä säädyllisistä kirjahyllyistämme. Tunnelmallinen kirjarovio olisi oikein rattoisa näin iltojen pimetessä. Runot ja novellit kunniaan!
Meillä kyllä asuu melkoinen kokoelma sekä romaaneja että novelli- ja runokokoelmia.
mutta kun meillä KOTONA asustaa parituhatta romaania!!
pari sataa. Romaanien lisäksi etninen vähemmistö nimeltä POKKARIT, kutsutaan myös alentavalla nimellä TASKUKIRJAT ovat vallanneet olohuoneemme. I NEED HELP. Mutta hyvä tietää että on muitakin moniongelmaisia ihmisiä ;-)
Meillä asuu montakin romaania naapurissa. Kaupungin pääkirjasto kun on tuossa vastapäätä.
Minusta romaanit on viihdyttävimpiä naapureita ikinä, aika kuluu rattoisasti heidän parissaan. Novellit on niiden lapsia ja niiden kanssa leikkimisestä napsahtaa pedofiilisyyte niin siksi en harrasta niitä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2012 klo 20:46"]
Kysytäänkö sitä naapureilta kenet haluaa ottaa?
Se oli eri asia isomummun aikaan..
[/quote]
kyllä ainakin täällä maalla on vielä kysyttävä naapureilta, että onko ok jos vuokraan tuota rivitalo osakettani sille ja sille henkilölle.
Hyi mikä aloitus.
naapureitaan ei voi valita, jos on varaa valita, ja on itse muuttamassa, niin minun mielestä kannattaa vältttää sellaisia, joiden suurin saavutus elämässä on se perheen perustaminen ja penikan tekeminen tai useamman. Oma tausta on lastenkoti tai jengitausta. Näillä nämä penikat ovat kuninkaita.
Mutta miten tällaistakaan selville otat.
OTIN KOKONAISEN KIRJAHYLLYN.