Poliisi nimettömästi ilmoitettavat huumehörhöt.
Soittakaa ihmeessä jos tiedätte jonkun niitä käyttävän,
Kommentit (5)
hah-hah. Mitä jos keskittyisin vain omaan pieneen ja ilmeisesti hyvin tylsään elämääsi? Minä en ainakaan ilmoita jos tiedän, ihan vaikka vain sunlaisten ihmisten kiusaksi en varmasti ilmoita!
hah-hah. Mitä jos keskittyisin vain omaan pieneen ja ilmeisesti hyvin tylsään elämääsi? Minä en ainakaan ilmoita jos tiedän, ihan vaikka vain sunlaisten ihmisten kiusaksi en varmasti ilmoita!
Poliisi en tiedä nimettömästi ilmoitus hörhö puhelin vastaaja jos näet söitä tai vastaa.
Miksi huumeidenkäytöstä pitäisi ilmoittaa, jos se ei aiheuta mitään haittaa ulkopuolisille? Eikö jokaisella tulisi olla oikeus tehdä kehollaan ja keholleen ihan mitä haluaa (tunkea se vaikka täyteen huumeita), jos se ei vahingoita muita?
Ainut, kenelle huumeiden käytöstä aiheutuu haittaa on käyttäjä itse (paitsi nykyisin, kun huumeet ovat laittomia ja lisäävät sen vuoksi paljon huumeisiin liittyvää sivurikollisuutta. Joka siis vähenisi jos huumeet olisivat laillisia). Sen ei pitäisi olla peruste sille, että jokin aine on laiton. Samalla perusteella voisi kieltää lailla sitten lihavuuden, liikkumattomuuden, liian tv:n katselun ja stressaamisen. Noista on todella paljon haittaa ihmiselle itselleen, luultavasti paljon enemmän kuin esim. satunnaisesta kannabiksen polttelusta.
Uhrittomat rikokset ovat mielestäni turhia, eivätkä rikoksia lainkaan. Uhrittomasta rikoksesta maksetaan korvauksia valtiolle, koska ei ole ketään oikeaa uhria kenelle korvata. Eikö tämä ole järjetöntä teidänkin mielestänne?
PS. En käytä huumeita itse, mutta olen sitä mieltä, että jokaisella tulisi olla oikeus määrätä omasta kehostaan.