esittävätkö kaverisi vaatimuksia parisuhteesi suhteen
tai yllyttävätkö eroamaan, pettämään tai pihtaamaan? kuinka yleistä semmoinen oikein on?
Kommentit (11)
että voisin erota miehestäni, koska näkevät jo kaukaa ettei meitä ole yhteen tarkoitettu. oikeessa ovatkin mutta emme me vaan viitsi erota, mistään rakkaudesta ei ole kyse.
On tullut kommenttia että ei sovita ollenkaan yhteen ja että todennäköisesti joskus kymmenen vuoden päästä olen niin kyllästynyt että petän miestäni ja on myös yllytetty pettämään.
Todellisuudessa olen erittäin onnellisessa liitossa, ei tarvetta pettämiselle eikä jättämiselle. Jotkut vaan haluais nähdä ympärillään vähän draamaa.
mutta kyseenalaistavat asioita. Ja useimmiten olisi kannattanut kuunnella heitä...
Ei todellakaan.
Olen tosin sen verran vahva ihminen, että teen aivan itse ratkaisuni asioissa, oma moka, jos menee pieleen.
Voi keskustella ystävieni kanssa ihan kaikista asioista ja saatan toki kysyä mielipiteitäkin,
muttei kukaan ystävistäni ole varustettu noin huonolla pelisilmällä tai moraalilla, että yllyttäisi pettämään HALOO tai pihtaamaan, kuullostaa jo sairaalta!
koska näkevät etten ole toimivassa suhteessa ja kehoitettu jatkamaan elämää ja olemaan onnellinen
pettäminen ja pihtaaminen ovat henkisesti keskenkasvuisten toimintamalleja!
koska näkevät etten ole toimivassa suhteessa ja kehoitettu jatkamaan elämää ja olemaan onnellinen
että pitäisi erota. Toinen varsinkin ottaa jotenkin henkilökohtaisesti, jos sanon, että mieheni kanssa tuli riitaa ja nyppii.
Kuulemma saisin paremman tai ihan kenet vaan.
Olen yrittänyt miettiä mistä toi johtuu, koska itse en menisi koskaan kellekään sanomaan, että eroa.
että pitäisi erota. Toinen varsinkin ottaa jotenkin henkilökohtaisesti, jos sanon, että mieheni kanssa tuli riitaa ja nyppii.
Kuulemma saisin paremman tai ihan kenet vaan.
Olen yrittänyt miettiä mistä toi johtuu, koska itse en menisi koskaan kellekään sanomaan, että eroa.
en edes oikein ymmärrä kysymystä.