Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin moka autokoulun...

Vierailija
20.09.2012 |

arvioivassa ajossa? En haluaisi mokata mitenkään ja haluaisin pitää korttini. Huomenna siis olisi tuo ajo ja jännittääkin aikalailla! :/ Auttakaa kiltit. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa huomenna arvioiva ajo, enkä aio jännittää. Samanlaista se ajaminen huomenna on, kuin milloin tahansa muulloin. Ehkä tosin kuitenkin pidän kummatkin kädet ratissa, enkä leiki soittimen kanssa samalla kun ajan :D

Vierailija
2/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika varovaisuus ja epävarmuus liikenteessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse arvoivassa ajossa käännyin risteyksessä vasemmalle suoraan bussin edestä. Minun olisis sitä tietysti pitänyt väistää. Liukkaan radalla ajelin käsijarru päällä... Hups.

Vierailija
4/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks se ajo on aamusta, niin ei tarvi koko päivää jännittää :D

Vierailija
5/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rata-ajokin mua jännittää... :s On se kumma, vaikka kuitenkin oon koko puol vuotta ajellu, mutta silti jännittää... Niin ja ei voi korttia ottaa pois? Jes! Ei muuten, mut teen varmaan jonkun verran virheitä just tän jännittämisen takia. :s :D

Vierailija
6/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei poliisi pysäytyä sua törkeästä liikenteen vaarantamisesta yms. :p

Vierailija
7/11 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi käsijarru homma :D Oli pikkasen noloo, kun siitä lähti vielä sellainen outo haju... Niin muista siis ottaa se käsijarru pois päältä! :)

Vierailija
8/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tämä autohan ei liiku, tämä on rikki ! " ja hän vastasi " Voisi auttaa, jos laittaisit ykkös-vaihteen silmään....."

Vierailija
9/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttua vaihdekepin sijaan inssin polvesta kiinni :) nolottaa ainakin, vaikka kortti ei lähtisi.

Vierailija
10/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän ansiostanne autokoulu on nyt kolmivaiheinen, ja tulevaisuudessa tod.näk. kaksivuotinen tutkintoon johtava koulutus.

Vierailija
11/11 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei voi korttia ottaa pois?

taas yleistieto ihanan matalalla...

Siis ettäkö yksityisen yrityksen työntekijä voisi ottaa sinulta viranomaisen myöntämän ajo-oikeuden pois?

Itkettää, oikeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi