Onko normaali, että alkaa oksettaan nuo mulkkujen kuvat? Olen nainen.
Kommentit (11)
koskaan ainakaan kiihottunut kenenkään mulkun näkemisestä, se on ennemmin sellainen turn of. Muuten olen kyllä ihan seksuaalinen..
... ovat sitten miesten tai naisten, mutta en näe mitään järkeä noissa ketjuissa, johin ihmiset ilmeisesti kuvia omista/puolisoittensa värkeistä laittavat. En siis noita ketjuja avaa.
Toki, ilonsa kullakin, joten jos joku tuollaisita asioista jotain irti saa, niiin siitä vaan mun puolesta.
Sen takiahan alapää peitetään,koska pippelit ja pimpat on niin rumia.Kyllähän ne paikat yhdessä ollessaan tuntuu ihan hyvälle mutta visuaalusesti ällöttävän näköisiä.
Miksi katsoit niitä? Vai nytkö vasta huomasit, että penikset oksettavat sinua?
mitään satunnaista mulkkua mitenkään kiihottavana ainakaan pidä, päinvastoin... Eikä kyllä kiihota ne pimperotkaan. :D
Ja ihan normaali heteronainen olen.
karseita. Liian tarkkoja lähikuvia missä näkyvät kaikki poimut ja karvat ja kaikki, yyh. Olen nähnyt ihan hyvännäköisiä miehisiä ja naisellisia elimiä, mutta iso osa on aika, sanoisinko, erikoisia.
karseita. Liian tarkkoja lähikuvia missä näkyvät kaikki poimut ja karvat ja kaikki, yyh. Olen nähnyt ihan hyvännäköisiä miehisiä ja naisellisia elimiä, mutta iso osa on aika, sanoisinko, erikoisia.
niitä epämuodostuneita karvaisia lerpsuja tulee pilluunne himoitsette?
Minusta miehissä parasta ovat lihaksikkaan käsivarret, karvainen rinta ja seksikäs hymy.
rumia ovat.