Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa tehdä mitään työtä

Vierailija
20.09.2012 |

Lopetan aina, kun tunnen itseni ihan tolloksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden työn oppimiseen tuppaa kuulumaan vaiheita joissa tulee ahdistusta siitä ettei (vielä) osaa ja ymmärrä, mutta niistä mennään sisulla läpi ja vähitellen sitä oppii eikä enää tunne itseään tolloksi.

Vierailija
2/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla vaikea saada uutta tilaisuutta, kun cv on täynnä lyhyitä työsuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota esim

Vierailija
4/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko paljon virheitä vai etkö ymmärrä mitä sinun kuuluisi tehdä. Asetatko itsellesi liian korkeita vaatimuksia?

Vierailija
5/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota esim

Näkisitpä kotini! :D

En usko, että siivousjälkeäni mikään firma kelpuuttaisi. Aikanaan sain ravintolassakin palautetta, että en osaa siivota pöytiä ja että olen hidas.

Vierailija
6/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko paljon virheitä vai etkö ymmärrä mitä sinun kuuluisi tehdä. Asetatko itsellesi liian korkeita vaatimuksia?

Käytännön töissä tuntuu, että olen hidas ja kömpelö.

"Akateemisemmissa" töissä ymmärrys tuntuu jäävän vähän puolitiehen. Hahmotan laajat kokonaisuudet ja muodostan omia teorioita, mutta niitä harvemmin tarvitaan kun puolestaan pitäisi osata laatia konkreettinen suunnitelma. Laatia aikataulu ja pysyä siinä. Neuvottelutaidot ovat surkeat. Jotenkin mielessäni näen tavoitteen B mutta en näe käytännön keinoa päästä sinne ja jään pyörimään pisteeseen A.

Vierailija
7/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologille.

Vierailija
8/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologille.

mutta en kokenut saavani apua.

Vierailija
9/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut on valintakokeessa arvioitu monen psykologin toimesta sopivaksi alalle, jolle en sopinut.

Vierailija
10/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kamalaa aikuisena tajuta ettei millään löydä mitään työtä, jossa pärjäisi hyvin ja jopa tykkäisi siitä.

Vierailija
11/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kamalaa aikuisena tajuta ettei millään löydä mitään työtä, jossa pärjäisi hyvin ja jopa tykkäisi siitä.

Vaikeaa on.

Ja mitä tuohon miehen maksaman ruoan syömiseen tulee, minulla on ollut sama juttu myös vuosia sitten kun olen ollut sinkku. Sillojn vain tuntui saavan helpommin uusia työpaikkoja, kun pätkätöiden lista ei ollut liian pitkä.

Vierailija
12/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa tehdastyössä tein virheen, jonka korjaamiseen meni kahden ihmisen työpäivä. Ajoin trukilla seinään ja muutenkin tuli läheltä piti -tilanteita työturvallisuuden kanssa.

Ravintola-alalla kokeilin tarjoilua ja blockausta. Olin kuulemma hidas ja siivouksen jälkeni ei ollut hyvää.

Kaupan kassalla asiakkaat tulivat melkein päivittäin korjauttamaan kuittejaan/ lunastamaan saamatta jääneitä bonuksiaan/tuli muuta valittamista.

Hoitoalalla minulla oli pari läheltä piti -tilannetta potilasturvallisuuden kanssa siirtotilanteissa ja lääkehoidossa. Lisäksi sekä potilaat että hoitajat onnistuivat pompottamaan minua ja väsähdin täysin.

Projektisuunnittelijana päällikkö epäili päivittäin, että suunnitelmani ei valmistu ajoissa emmekä saa sille jatkorahoitusta. Neuvotteluissa jäin sanattomaksi enkä osannut sanoa oikein mitään, vaikka minun piti tuntea asiani.

Vierailija
13/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo "tumpelo lähihoitaja", vaikka siihenkin samaistuin

ap

Vierailija
14/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään mt-ongelmainen, joten en saa mitään tukia tai en voi jäädä eläkkeelle.

Turhaudun tähän tilanteeseen.

Vierailija
15/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän samankaltaista kuin ap:llä.

En vain osaa tehdä töitä. Olen korkeasti koulutettu, mutta aiva p*ska työelämässä. Mieluummin opiskelisin loppuikäni.

Vierailija
16/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän monta, jotka kuvittele esuoriutuvansa ihan hyvin, mutta oikeesti ovat täysiä tumpeloita ja vakityön ansiosta heitä ei voi mitenkään laillisesti irtisanoa.

yt:itä odotellessa..

Vierailija
17/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän monta, jotka kuvittele esuoriutuvansa ihan hyvin, mutta oikeesti ovat täysiä tumpeloita ja vakityön ansiosta heitä ei voi mitenkään laillisesti irtisanoa.

En onnistu edes kuvittelemaan, vaikka yrittäisin.

Vierailija
18/19 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnistu edes kuvittelemaan, vaikka yrittäisin.

Vierailija
19/19 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika ja teen kaikenlisäksi erittäin vastuullista työtä, jossa virheitä ei saa sattua. Olen väsynyt ja kyllästynyt. Haluaisin vain olla kotona rauhassa. Rahan takia pakko kestää :(