Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ostaa ruokaa luomuruokapiiristä?

Vierailija
20.09.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissasko kysyt?

En ajattele mitään, pitäiskö? Ostan itsekin luomuruokaa ruokapiirin kautta, koska se on edullisempaa kuin kaupasta. Onko siinä jotain outoa?

Vierailija
2/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti keskimääräistä fiksumpi ihminen. Tuskin äänestää persuja ja tuskin seuraa tractor pullingia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että sellainen ihminen on aikansa muoti-ikoni, joka kulkee onnistuneen markkinoinnin perässä. Luomuruoka kun tutkitusti ei ole sen parempaa tai terveellisempää kuin tavallinen, mutta kalliimpaa se on. Luomuilu ja vihreys on tämän ajan uskontoja, joissa uskotaan että itsellä on enemmän kykyä ajatella, tehdä valintoja (jotka on oikeasti markkinointimiesten tekemiä), ja näin ollen korkeampi moraali, ja tästä syystä voi pitää itseään ajattelevampana, älykkäämpänä ja valistuneempana ihmisenä.

Todellisuudessa omilla valinnoilla ei voi vaikuttaa. Maailman talouden käyrä ei liikahda yhden tai kahden, tai miljoonankaan ihmisen valinnoista.

Pidän heitä muoti-ikonina, uskontonsa talutusnuorassa kävelevinä, mutta niinhän me kaikki täällä ollaan, enemmän tai vähemmän.

Vierailija
4/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissasko kysyt?

En ajattele mitään, pitäiskö? Ostan itsekin luomuruokaa ruokapiirin kautta, koska se on edullisempaa kuin kaupasta. Onko siinä jotain outoa?

Sain vähän aikaa sitten tietää lähistöllä olevasta luomuruokapiiristä.

Itse ajattelen luomuruokapiiristä ostavien olevan aktiivisia ihmisiä, ehkä koulutettujakin mutta myös ihan tavallisia ihmisiä. Heillä tosin on vähän enemmän aikaa käytössä kuin itselläni, koska luomuruokapiirissä jakelu järjestetään piirin jäsenten voimin eikä piirissä toimiminen siten sovi ihmisille, joilla on hyvin vähän aikaa.

ap

Vierailija
5/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että sellainen ihminen on aikansa muoti-ikoni, joka kulkee onnistuneen markkinoinnin perässä. Luomuruoka kun tutkitusti ei ole sen parempaa tai terveellisempää kuin tavallinen, mutta kalliimpaa se on. Luomuilu ja vihreys on tämän ajan uskontoja, joissa uskotaan että itsellä on enemmän kykyä ajatella, tehdä valintoja (jotka on oikeasti markkinointimiesten tekemiä), ja näin ollen korkeampi moraali, ja tästä syystä voi pitää itseään ajattelevampana, älykkäämpänä ja valistuneempana ihmisenä.

Todellisuudessa omilla valinnoilla ei voi vaikuttaa. Maailman talouden käyrä ei liikahda yhden tai kahden, tai miljoonankaan ihmisen valinnoista.

Pidän heitä muoti-ikonina, uskontonsa talutusnuorassa kävelevinä, mutta niinhän me kaikki täällä ollaan, enemmän tai vähemmän.

mahdollisuus ottaa osaa tuohon ruokapiiriin niin ennemminkin minua kiehtoo siinä mahdollisuus ostaa kauppaketjujen ohi suoraan suomalaisilta toimittajilta. Eli vaikka vaikutusmahdollisuus siihen, mitä syödään tai ostetaan ei ole globaalisti tai edes Suomen tasolla suuri, ruohonjuuritason ilmiö on olemassa ja pidän sitä itse positiivisena. Minusta on hienoa, että luomupiiristä voi ostaa luomua normaaleilla hinnoilla vrt. kauppaketjujen luomun kalleuteen.

ap

Vierailija
6/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet, jos nainen on pitempi miestään?" "Mitä ajattelet perheestä jolla on/ ei ole sivistysanakirjaa?" Loppumattomiin!

Auta Ap, avaa vähän: tuotatko itse mielipiteitä ihan joka ikisestä asiasta joka vastaan tulee?

En ajattele luomuruokapiiriläisistä yhtään mitään. Ihmiset ostakoon ruokansa mistä parhaaksi katsovat.

Vierailija
7/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet, jos nainen on pitempi miestään?" "Mitä ajattelet perheestä jolla on/ ei ole sivistysanakirjaa?" Loppumattomiin!

Auta Ap, avaa vähän: tuotatko itse mielipiteitä ihan joka ikisestä asiasta joka vastaan tulee?

En ajattele luomuruokapiiriläisistä yhtään mitään. Ihmiset ostakoon ruokansa mistä parhaaksi katsovat.

Vierailija
8/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä ihminen, hoh hoi.

Vierailija
9/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kai sen verran aikuinen olet, että jos sinulla ei ole mielipidettä jostain asiasta, skippaat sellaiset ketjut.:)

Ei kai nyt oikeasti jollakulla ole mielipidettä joka ikiseen asiaan?:)

Halusin itse avauksella kysellä, ajattelevatko ihmiset, että ruokapiireistä ostelevat ovat pelkästään ekohörhöjä vai voiko niistä ostaa kuka tahansa.

Nämä kysymykset askarruttavat itseäni:

-ostavatko ruokapiireistä vain koulutetut?

-ostavatko muut kuin keskituloiset, kiinnostaako rikkaita, onko köyhillä edes varaa?

ap

Vierailija
10/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on ainakin minua varakkaampi. Itsekin haluaisin ostaa mutta ei ole rahaa, kun minitilauskin on jo sen 25e..

Vierailija
11/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aika pienituloinen, tavallinen perhe. Minä opiskelija ja mies aloitteleva yrittäjä. Kaksi lasta. Ei mitään kovin ekoilijoita olla. kiva tukea lähialueen tuottajia ja vähentää torjunta-ainejäämiä, varsinkin lasten ruuissa..

Mitä ajattelet, jos nainen on pitempi miestään?" "Mitä ajattelet perheestä jolla on/ ei ole sivistysanakirjaa?" Loppumattomiin! Auta Ap, avaa vähän: tuotatko itse mielipiteitä ihan joka ikisestä asiasta joka vastaan tulee? En ajattele luomuruokapiiriläisistä yhtään mitään. Ihmiset ostakoon ruokansa mistä parhaaksi katsovat.

no kai sen verran aikuinen olet, että jos sinulla ei ole mielipidettä jostain asiasta, skippaat sellaiset ketjut.:) Ei kai nyt oikeasti jollakulla ole mielipidettä joka ikiseen asiaan?:) Halusin itse avauksella kysellä, ajattelevatko ihmiset, että ruokapiireistä ostelevat ovat pelkästään ekohörhöjä vai voiko niistä ostaa kuka tahansa. Nämä kysymykset askarruttavat itseäni: -ostavatko ruokapiireistä vain koulutetut? -ostavatko muut kuin keskituloiset, kiinnostaako rikkaita, onko köyhillä edes varaa? ap