Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaaja laihduttaa, tavoite -10kg

Vierailija
20.09.2012 |

Synnytyksestä 3vko, laitokselle jäi 7,5kg kymmenestä raskauskilosta. Paino edelleen aloittaessa 19.9 karppauksen 82kg. Ensimmäinen tavoite siis -10kg josta sitten olon mukaan lisää, normaalipaino lopullisena tavoitteena.

Eilen aamupunnitus siis 82kg ja karppipäivä edessä. Tänään kävin huvikseni aamupunnituksella, jatkossa kuitenkin punnitus keskiviikkoisin. Tänään vaaka näytti 81,6kg. Se antoi vähän tsemppausta lisää :)

Viimeistään ensi keskiviikkona käyn nostamassa tätä aloitusta kun on punnittu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisin halunnut.

Ap

Vierailija
2/5 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus on jo poissa muodista. Kokeile jotain terveellisempää laihdutustapaa, esim. välimeren ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus on jo poissa muodista. Kokeile jotain terveellisempää laihdutustapaa, esim. välimeren ruokavalio.

Ja silloin tippui 25kg.

Ap

Vierailija
4/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli torstaina vaaka näytti 81,6kg, tänään 80,7kg!

Uskomatonta, ihanaa! Sain virtaa jaksaa katsella muiden herkuttelua karkkipäivänä, minähän en nameihin sorru tällä tahdilla.

Keskiviikkona kun on ensimmäinen viikkopunnitus, olisikohan paino lähemmäs 79kg?

Ap

Vierailija
5/5 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain pudotettua karppaamalla painoa 85kg->71kg.

Nyt tällä hetkellä olen tauolla ja lähinnä hyväkarppaan. Syön hiilareita valikoidusti esim jos tekee mieli aamupuuroa, teen sen kauraleseistä, täysmaidosta ja päälle voisilmä. Perunamuusiakin voin syödä pari lusikallista päivällisellä. Hedelmiäkin voin syödä aterian yhteydessä.

Gluteeniviljat, sokerin ja hiivan olen jättänyt lopullisesti taakseni. Siihen loppui nivelsäryt ja hiivatulehdukset.

Alkuvuodesta olisi taas tarkoitus rykäistä ja päästä pysyvästi alle 70kg:n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme