Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koira ekaluokkalaiselle hyvää seuraa koulupäivän jälkeen?

Vierailija
20.09.2012 |

Ajatellaan jos joutuu "yksin" kotona olemaan aina siitä lähtien kun heillä koulu loppuu ja taitaa lyhyin päivä olla 12:00, minä tulen kotiin viim. 16:45.

Yksin heittomerkeissä siksi, koska eihän hän olisi yksin kotona jos meidän sakemanni on pitämässä seuraa. :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos teillä on jo sakemanni niin eikö siitä ole lapsen kaveriksi?

Vierailija
2/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos teillä on jo sakemanni niin eikö siitä ole lapsen kaveriksi?

Mut oikeesti olen sitä mieltä, että koira on hyvää seuraa. Kun mä olin pieni, niin meillä oli beagle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut aina toi koira on tosi huolehtivainen lapsesta ollu.

pienenäkin jos lapsi meni liian lähelle laiturin reunaa nii kävi hupusta vetämässä poikkeen ettei tipaha..:))

Vierailija
4/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua säälittää, ne lapset jotka ei saa mennä mihinkään, kun pitää koira viedä ulos. Muut menee leikkimään ja koiranomistajat koiran kanssa kotiin.

Vierailija
5/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menee meidänkin tytär sitten leikkimään kun on kotona läksyt tehty ja lämmin ruoka syöty.

Eikä hän inhoa sitä että joutuukin koiran käyttämään ulkona kun tulee koulusta koska rakastaa koiraansa ja sillä ehdolla meille koira otettiin kun tytär vinkui sitä ja kysyin sitten että lupaatko myös huolehtia sen koiran tarpeista sitten, että se on muutakin kuin silitettävä karvakasa. Ja tyttö sano että joo. :)

Hyvin on sujunut ainakin tähän asti.

Vierailija
6/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menee meidänkin tytär sitten leikkimään kun on kotona läksyt tehty ja lämmin ruoka syöty.

Eikä hän inhoa sitä että joutuukin koiran käyttämään ulkona kun tulee koulusta koska rakastaa koiraansa ja sillä ehdolla meille koira otettiin kun tytär vinkui sitä ja kysyin sitten että lupaatko myös huolehtia sen koiran tarpeista sitten, että se on muutakin kuin silitettävä karvakasa. Ja tyttö sano että joo. :)

Hyvin on sujunut ainakin tähän asti.

kun naapuruston ekaluokkalainen (hentoinen tyttölapsi) ulkoilutti perheensä metsästyskoiraa, ilman hihnaa. Olkoonkin hyvin tottelevainen koira, mutta kun koira sattuu olemaan aika isokokoinen. Saman tytön olen nähnyt raahautuvan mahallaan saman koiran perässä pitkin asvalttia pari kesää sitten kun koira päätti nykäistä ja pinkaista tieltä pihalle...

En tosin ole koiraihminen, minulla ei ole eikä tule koiraa (allergia), joten olen varmaan jäävi kommentoimaan...

Vierailija
7/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään jättää tuonikäistä jatkuvasti yksin!

Vierailija
8/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäävät monesti aika paitsi kivoista leikeistä. Ekalla halusivat koiran ja saivat. Se oli hetken kiva, mutta lapset kasvavat ja nelosella kaverit on jo tärkeimpiä. Sitten ei olekaan enää kivaa olla koiran kanssa, kun muilla on muita leikkejä ja muuta kivaa.

Vierailija
9/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverien kanssa...

t. nelos- ja ekaluokkalaisen äiti, jonka perheessä KAKSI KOIRAA

Vierailija
10/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirattomat menee suoraan puistoon vähäksi aikaa ja lähtee siitä koteihinsa kavereiden kanssa. Koiria ei saa tuoda leikkipuistoihin ja ne ei pääse mukaan varsinkaan meille, jossa on allergisia.

Eikä kaverit jaksa olla mukana kun koiria pitää ulkoiluttaa joka ikinen päivä, vaan ne mieluummin leikkii siellä leikkipuistossa hetken.

Suurin osa koiralapsista joutuu suoraan kotiin koulusta.

Asumme lähiössä, missä asutaan parin kilsan sisällä, mutta liian kaukana, että rampattaisiin koko ajan edestakaisin koirien ja lasten kanssa.

Vierailija
11/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan teidän ekaluokkalaisella ikäänsä nähden liian paljon vastuuta? Pitää olla vastuussa liian isosta koirasta ja vastuussa itsestään koulun jälkeen.

Vierailija
12/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira vai se ekaluokkalainen?

Vierailija
13/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan koirat rajoita lasten elämää, pikemminkin meille ollaan tunkemassa niiden koirien takia.

10

Vierailija
14/14 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä? No sen takia, että siellä on kavereita ja kivaa.

En minä tiedä miksi meidän porukoissa se koiran kanssa ulos lenkille kaverin kanssa häviää sille, että mennään porukalla puistoon vähäksi aikaa leikkimään ja pelaamaan jalkapalloa?

Mun lapsi ei ainakaan ole mitenkään kauhean kiinnostunut koirista. Sen mielestä ne on ihan kivoja, mutta ei niin kivoja kuin leikkipuisto kavereiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi