Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan hirveästi nautintoa ajatuksesta miten kostan paskiaispomolleni. Muita?

Vierailija
19.09.2012 |

Kertokaa hyviä keinoja kostaa nartisti-paskalle, joka on hyppyyttänyt ja nöyryyttänyt nämä vuodet.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muuta paskaa, niin saa jonkun hyvän taudin. Mieluiten vaikka just joulun pyhiksi tai pääsiäiseksi.

Ainahan voit lähettää sille postia, vaikka kutsun sukupuolitautien poliklinikalle. Sairaaloiden logoja kyllä löytyy netistä.

Tai lähetä sille onnittelukirje arpajaisvoitosta, miljoona euroa.

Ehkä se sanoo itsensä irti töistä ja pääset siitä etoon.

Vierailija
2/12 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta harmi, että narsistipomo ottaa uuden uhrin mun irtisanoutuessa.

Mulla sentään on koulutusta ja siksi on tulevaisuutta. Narsistipomolla on vain hovinsa ja istuu samassa firmassa koko ikänsä, koska muualle ei pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ap, mutta iltaisin ennen nukahtamista kuvitelmissani ällö pomoni saa kokea yhtä ja toista nöyryytystä.

Koskaan en uskaltaisi enkä edes haluaisi toteuttaa mitään, ajatuksen tasolla kostaminenkin tuo suuren tyydytyksen.

Niin että haistapa vaan v...u pomoni M! Ja entinen pomoni toinen M. Ja erityisesti A, toivottavasti eläkeikäsi ja vanhuutesi ovat kivuliaat ja kamalat.

Vierailija
4/12 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Narsistipomoni on myös M. Kaikki fiksut työkolleegat ovat jo irtisanoutuneet. -M- saa sitä suuremmat nautinnot nolaamisestaan, mitä korkeammin koulutettu alainen hänellä on.

Vierailija
5/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasi jostain nettikahvion tms. koneen kautta järkyttävän määrän seksileluja pomolle työosoitteeseen. Lisäksi ilmoitti sen jokaiseen mahdolliseen arvontaan, johon vain pystyi. Kiusa se on pienikin kiusa. Eikä jäänyt kiinni. ;-)

Vierailija
6/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pomo on vaikka pidemmällä lounaalla, käy kaatamassa maitoa sen työtuoliin. (Siis jos on sellainen kankainen tuoli, johon maito imeytyy.) Kivat hajut maidon hapantuessa, vaikea paikantaa ja päästä eroon :)

Itse en kyllä tehnyt varsinaisesti mitään omalle narsistipomolleni (H) lähtiessäni. Jollei sitä lasketa, että tein kaikille selväksi lähtöni syyn.

Vierailija
7/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta sekin että laittaa jonkun mukiin linnunpaskaa tms. olkoonkin joku joka on vuosia kyykyttänyt.Olet itse sallinut sen kyykyttämisen kun et ole lähtenyt pois.

Tuollaiseen kyykyttämiseen on lailliset ja erittäin toimivat keinot kuten liiton lakimies. Jos kohtelusi on ollut epäasiallista ja pystyt sen todistamaan saat korvauksia firmalta.Se hiertää pomoasi taatusti enemmin kuin joku maitolasi tai linnunpaska. Niillä vaan munaat mahdollisuutesi korvauksiin kun joku saa tietää ja joudut itse maksamaan korvauksia pomollesi.

Vierailija
8/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä enää alaisiakaan ollut, kun yksitellen lähdimme kaikki pois.

Vierailija
9/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta sekin että laittaa jonkun mukiin linnunpaskaa tms. olkoonkin joku joka on vuosia kyykyttänyt.Olet itse sallinut sen kyykyttämisen kun et ole lähtenyt pois.

Tuollaiseen kyykyttämiseen on lailliset ja erittäin toimivat keinot kuten liiton lakimies. Jos kohtelusi on ollut epäasiallista ja pystyt sen todistamaan saat korvauksia firmalta.Se hiertää pomoasi taatusti enemmin kuin joku maitolasi tai linnunpaska. Niillä vaan munaat mahdollisuutesi korvauksiin kun joku saa tietää ja joudut itse maksamaan korvauksia pomollesi.

Kenties tarkoitus ei olekaan aiheuttaa pomolle maksimihaittaa vaan helpottaa omaa oloa. Eli pitää ajatella myös sitä, millaiseen vääntööön on itse valmis. Aika paljon helpompaa pistää linnunpaskaa mukiin tai kaataa maitoa tuolille kuin ruveta leikkimään lakimiesten kanssa. Se on henkisesti raskas prosessi, johon ei monellakaan työpaikkakiusatulla ole voimia. Kiusa se on pienikin kiusa, ja asia on samantien pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
10/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kollega piti minua uhrinaan, kunnes lopulta löysin keinot ja rohkeuden saada suun tukittua. Sen jälkeen yhteistyö on sujunut asiallisen etäisesti.

Nyt olen paikan luottamusmies ja narsisti itkee mulle kaltoinkohteluaan ja sitä, miten on irtisanomisuhan alla. Muutama valikoitu sana multa pomolle, ja tyyppi saisi kenkää.

Sen sijaan olen kuunnellut ja pitänyt kaiken omana tietonani. Olen jopa hillitysti puolustanut tyyppiä esimiehelle, niissä harvoissa asioissa joissa on ollut aihetta, samalla kun pidän silmällä, ettei kollega ole valikoinut uusia kiusaamisuhreja. Saan tyydytystä siitä, että olen osannut antaa anteeksi, edes jotenkin.

Vierailija
11/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/12 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se että jatkat elämääsi, et piittaa, ANNAT ANTEEKSI.

Kosto vahingoittaa ensisijaisesti sinua itseäsi.

Ja tiedän mistä puhun, olen ollut väkivaltaisen narsistin pahoinpideltävänä ja nöyryytettävänä melkein 20 vuotta vailla mahdollisuutta paeta. Eli lapsuuteni ja nuoruuteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän