Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka **** täällä aloittaa jokaisen ketjunsa ISOILLA KIRJAIMILLA?

Vierailija
19.09.2012 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätsyä.

Vierailija
2/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka päivä ruoanlaittovinkkejä kyselevä. Todella rasittava tapa, en enää lue hänen viestejään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua vaan capsit ahista. Ehkä se johtuu siitä et mua ei ahista moni muukaan asia. Ikä katsos tekee tehtävänsä ja osaa laittaa asiat oikeisiin lokeroihin. Vain oikeet asiat ahistaa, kuten läheisten vakava sairastuminen, loukkantuminen tai vastaavat, oikeesti vakavat asiat.

Elämä on niin pal helpompaa kun ei tarvi isoista kirjaimista välittää :-D

Vierailija
4/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ap vaivaa? Mä koen lukeutuvani ihan vakkariks tällä palstalla, mutei mua vaan capsit ahista. Ehkä se johtuu siitä et mua ei ahista moni muukaan asia. Ikä katsos tekee tehtävänsä ja osaa laittaa asiat oikeisiin lokeroihin. Vain oikeet asiat ahistaa, kuten läheisten vakava sairastuminen, loukkantuminen tai vastaavat, oikeesti vakavat asiat.

Mitä väliä minkä kokoisilla kirjaimilla teksti on kirjoitettu? Pääasia että se teksti on kiinnostavaa! Silloin klikkaan sen auki!

Vierailija
5/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua vaan capsit ahista. Ehkä se johtuu siitä et mua ei ahista moni muukaan asia. Ikä katsos tekee tehtävänsä ja osaa laittaa asiat oikeisiin lokeroihin. Vain oikeet asiat ahistaa, kuten läheisten vakava sairastuminen, loukkantuminen tai vastaavat, oikeesti vakavat asiat.

MUTTA JOS ASIA EI TEITÄ HAITTAA NIIN EI SITTEN MUAKAAN. ANTEEKSI VIELÄ TURHA AVAUKSENI. AP

Vierailija
6/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään haittaa.

Otsikko on selkeä, jos sen kirjoittaa isoilla kirjaimilla.

Vierailija
7/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutajien aloituksia koska mua ei kiinnosta idiootit edes netissä.

Vierailija
8/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on normaalia kirjoittaa otsikko isoilla ja teksti pienellä

Joku vaan luulee niin...

Vierailija
9/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään haittaa. Otsikko on selkeä, jos sen kirjoittaa isoilla kirjaimilla.

HYVIÄ TAPOJA PITÄÄ NOUDATTAA MYÖS NETISSÄ! KARJUMINEN EI OLE KOHTELIASTA EDES VIRTUAALISESTI!

Vierailija
10/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään haittaa. Otsikko on selkeä, jos sen kirjoittaa isoilla kirjaimilla.

HYVIÄ TAPOJA PITÄÄ NOUDATTAA MYÖS NETISSÄ! KARJUMINEN EI OLE KOHTELIASTA EDES VIRTUAALISESTI!

ihan yhtä hiljaista tekstiä kuin pienellä kirjoitettu, relatkaa vähän.

Vierailija
11/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voi olla mitään mua kiinnostavaa. En pidä yksinkertaisista ihmisistä.

Vierailija
12/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voi olla mitään mua kiinnostavaa. En pidä yksinkertaisista ihmisistä.

Silloin kun opiskelin - onhan sitä toki jo aikaa useampi vuosi - niin isoilla kirjaimilla painotettiin jotakin asiaa.

Netin myötäkö se on muutttunut huutamiseksi?

Toisaalta, opiskeluaikoinani neuvottiin käyttämään vain yhtä huutomerkkiä ja harkiten. Tänäpäivänä etenkin nuorten keskuudessa huutomerkkejä viljellään kuin pisteitä ja usein useampi kerrallaan.

Vierailija
13/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun opiskelin - onhan sitä toki jo aikaa useampi vuosi - niin isoilla kirjaimilla painotettiin jotakin asiaa.

Netin myötäkö se on muutttunut huutamiseksi?

Toisaalta, opiskeluaikoinani neuvottiin käyttämään vain yhtä huutomerkkiä ja harkiten. Tänäpäivänä etenkin nuorten keskuudessa huutomerkkejä viljellään kuin pisteitä ja usein useampi kerrallaan.

Kyllä vain, nettikielessä isoilla kirjoittaminen on äärimmäisen painokasta, eli juuri sitä huutamista. Mitä tulee usean huutomerkin tai kysymysmerkin käyttämiseen yhteen pötköön, niin kyse on varsinkin keskenkasvuisten tekstistä. Heistä ilmeisesti heidän asiansa on suoranaisen hätähuudon arvoinen asia.

Esim. se yksi otsikko täällä, "MILLAISET VESSANPÖNTÖT ON AMERIKASSA??????????????" vai miten se nyt meni, tuo mieleeni lähinnä sen, että kyseinen henkilö on juuri nyt rapakon takana äärimmäisessä hädässä, ripulipaska tunkee välittömästi housuun, eikä hän tunnista kansainvälisiä vessakylttejä. Hänellä siis on varmaan juuri nyt todellinen hätätilanne. Muutoin en osaa otsikkoa ymmärtää. Miksi hän muuten huutaisi ja laittaisi noin monta kysymysmerkkiä? Vessanpönttö on varmaan asia, jota hänen aivonsa eivät mitenkään kykene käsittämään, siis suorastaan yliluonnollinen.

Vierailija
14/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKA AINA KIRJOITTAA JOKA OTSIKKOON VASTAUKSEN: "ÄLÄ HUUDA" TMS?

MÄ EN TEE NOITA OTSIKOITA, MUT YMMÄRRÄN KYL SYYN ET MIKSI NIIN TEKISIN: KOSKA SE ON HELPPO TAPA PROVOTA MUITA :DDD

JA KYLLÄ, MUNKI MIELESTÄ TÄÄ ON HUUTAMISTA, MUT TE JOTKA TÄSTÄ VINGUTTE, NIIN OOTTE AIKA NAURETTAVIA

Vierailija
15/17 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. se yksi otsikko täällä, "MILLAISET VESSANPÖNTÖT ON AMERIKASSA??????????????" vai miten se nyt meni, tuo mieleeni lähinnä sen, että kyseinen henkilö on juuri nyt rapakon takana äärimmäisessä hädässä, ripulipaska tunkee välittömästi housuun, eikä hän tunnista kansainvälisiä vessakylttejä. Hänellä siis on varmaan juuri nyt todellinen hätätilanne. Muutoin en osaa otsikkoa ymmärtää. Miksi hän muuten huutaisi ja laittaisi noin monta kysymysmerkkiä? Vessanpönttö on varmaan asia, jota hänen aivonsa eivät mitenkään kykene käsittämään, siis suorastaan yliluonnollinen.

Vierailija
16/17 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään haittaa.

Otsikko on selkeä, jos sen kirjoittaa isoilla kirjaimilla.

Ainakin mun silmissä noi isot kirjaimet alkaa vaan vilistä, enkä usein jaksa keskittyä lukemaan mitä siinä lukee.

Ainakin yksi vastaus voi jäädä siis saamatta siitä syystä, mutta jos kirjoittaja ei sitten niin välitä niitä saada...

Vierailija
17/17 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kirjoitat nyt vähän liikaa isoilla jos viestiruutuun täytät isoilla, puhe oli otsikosta ja siinä saa käyttää isoja kirjaimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän