Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri tarjosi omenoitaan, kun niitä tulee ihan liikaa

Vierailija
19.09.2012 |

menin sitten hakemaan ja työkevri arvioi silmämääräisesti paljonko otin ja sanoi että se on sitten 1,5e/kilo.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin yllättynyt. Yleensähän noita syksyisin jaetaan ihan ilmaiseksi, meilläkin on portinpielessä pusseissa ja lukee että saa ottaa... Ja duunipaikan taukohuoneeseen olen vienyt vapaasti otettavaksi.

Vierailija
2/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei hintaa vaatinut tarjotessaan... olisin jättänyt ottamatta tuossa tapauksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin jättänyt pussin niille sijoille.

Vierailija
4/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaksoitkO? Olisin kyl varmaan jättänyt omenat siihen...

Vierailija
5/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun elämä ole muutamansta eurosta kiinni, mutta työpaikalla kyllä ilmoitin muille heti, että varatkaa sitten rahaa mukaan. Eipä ole kauppa sen jälkeen käynyt.

ap.

Vierailija
6/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin sitten hakemaan ja työkevri arvioi silmämääräisesti paljonko otin ja sanoi että se on sitten 1,5e/kilo.

:D Kuinka törppöjä jotkus ihmiset voi olla?! Olisi varmaan voinut alun alkaen ilmoittaa, että on myymässä... Nolo ihminen.

Vierailija
7/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavat ymmärtää, että ilmaiseksi olisivat antamassa, ja sitten kun joku menee halpaan niin pyytävät rahaa. Muutaman kerran olen itsekin ollut samassa tilanteessa. Ja aina jättänyt ottamatta.. Mutta eipä ne siitä mitään opi.

Vierailija
8/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi autamatta oletit niiden olevan ilmaisia?!

Vierailija
9/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavat ymmärtää, että ilmaiseksi olisivat antamassa, ja sitten kun joku menee halpaan niin pyytävät rahaa. Muutaman kerran olen itsekin ollut samassa tilanteessa. Ja aina jättänyt ottamatta.. Mutta eipä ne siitä mitään opi.

Jotka kuvittelevat kaiken olevan ilmaista.

Vierailija
10/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan antaa mieluummin mädäntyä puuhun kuin antaa ilmaiseksi.

Vierailija
11/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseksi. Ja naapurillakin on laatikoita omenia täynnä tien vieressä, ja siinä kyltti "Saa ottaa".

Vierailija
12/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jakaa ilmaiseksi jättisatojaan, kelle vain kelpaa! ei ap

Vierailija
13/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka kuvittelevat kaiken olevan ilmaista.

No varmaan itsekin kuvittelisin, jos joku sanoisi, että on paljon omenoita tule hakemaan pois.

En kuvittele, että maailmassa kaikki on ilmaista. Mutta pitää reilusti ilmaista, että on myymässä. Omakotiasujat tosiaan meinaavat hukkua omenoihinsa ja meilläkin töihin ihmiset rahtaavat omenoita, että syökää pois. Eivät ole rahaa keränneet.

Vierailija
14/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava tyrkytti ja tyrkytti, että hänellä olis iso pussi eikä viitsisi roskiinkaan heittää, ehkä löydän pussista jotain käyttökelpoista. Kun toi sen, sanoi, että ei ota kuin 20 euroo näistä, vaikka pussi on näin suuri. En kehdannut enää perääntyä vaan maksoin. Pussi sisälsi kulahtaneita vaatteita, ihan haalistuneita ja osa rikkinäisiä ja menivät samantien roskikseen.

Vierailija
15/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuule ihan perinteiseti ollut tapana että niitä omenoita annetaan. ja jos ollaan myymässä niin sanotaan että mulla on MYYTÄVÄNÄ. Sama juttu lasten vaatteiden yms kanssa. On eräänlaista sosiaalista sivistystä ja yhteishyvää. Joillakin on kuule sellaiseenkin varaa, vaikka näitä moukkia tuntuu nykyään kasvavan joka nurkalla.

Vierailija
16/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, johan oli... sillä hinnalla saa tuontiomenoitakin, jotka ovat priimalaatuisia.

Minä ihan periaatteesta olisin silloin sanonut, että "Ai, oletko sinä myymässä näitä, miksi et siinä ilmoituksessasi sanonut hintaa - jätän nämä siinä tapauksessa ottamatta, kiitos vaan."

Vierailija
17/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava tyrkytti ja tyrkytti, että hänellä olis iso pussi eikä viitsisi roskiinkaan heittää, ehkä löydän pussista jotain käyttökelpoista. Kun toi sen, sanoi, että ei ota kuin 20 euroo näistä, vaikka pussi on näin suuri. En kehdannut enää perääntyä vaan maksoin. Pussi sisälsi kulahtaneita vaatteita, ihan haalistuneita ja osa rikkinäisiä ja menivät samantien roskikseen.

Vierailija
18/18 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on myymässä omenoita eikä valitella että tulee niin paljon omenoita ettei niitä saa mihinkään ja jatkaa että tulkaa hakemaan niitä.

Jos käskee tulla hakemaan niin se tarkoittaa että on ilmaista, jos ehdottaa että tulkaa ostamaan niin sitten en on myynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä