Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausmahan arvostelu

Vierailija
19.09.2012 |

Mua rupee nyt kohta jo itkettään ja ahdistaan kun kaikki tutut ja tuntemattomat tulevat sanomaan mulle että onpa sulla hirmu suuri maha.Taitaa tulla toooodella iso vauva vai onko peräti kaksoset???Saan kuulla tästä IHAN joka päivä...

Mää nyt satun vaan olemaan ruumiinrakenteeltani sellanen että mulla on joo iso maha..Oli myös esikoisesta,sf oli lopussa 39 ja silti vauva painoi 3,6 kg eli ihan normaalin painoinen...Nyt sf huitelee jossain 36 sentissä ja viikkoja on 37....Ja tosiaan,ihan normaalin kokonen vauva mahassa...

Eikö ihmiset tosiaan tajua että kaikki eivät jaksa olla mitään arvostelun kohteita mitä arvioidaan rakskauden aikana...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei kyl mieti ennen ku tulevat jopa kaupassa lääppimään mahaa :/

Vierailija
2/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihminen sille voi. Itselläni vatsa oli suhteellisen pieni, olen pitkä, joten vauva mahtui kasvamaan " vatsan sisällä", eli ei kauheasti näkynyt kun ihan lopussa. sain siitä kehuvia kommentteja, mutta en voinut niitä käsittää. Eihän sille ruumiinrakenteelle mitään voi. Hyvänä puolena siinä oli, etti juuri selkäkipuja ollut. Työkaverillani vatsa kasvoi tosi eteen ja alas, vaikka on myöskin pitkä ja hoikka ihminen. Hänelle se aiheutti paljon selkävaivoja, vaikka on siis varmaan paljon paremmassa peruskunnossa kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata ottaa niin henkilökohtaisesti.

Joskus tuntuu, että se iso maha on jotenkin suorastaan hienoa, ja tietysti ihmiset miettivät, että voisiko olla vaikka kaksoset, jos maha näyttää todella isolta.

Tai jos veikkaavat tulevan ison lapsen, joka sekin tuntuu olevan ylpeyden aihe.

Mä sain kuulla usein pienestä mahastani.

Mä makailin sairaalassa pidempään käynnistyksissä,

ja proffakin kierrolla päivitteli niille opiskelijoilleen, että katsokaa kuinka pieni maha.

Ja kun menin lääkärille tarkistuttamaan tilannetta, niin tämä tokaisi, että "oletko raskaana". En mä tiedä oikein vitsailiko, vai ajatteliko jotenkin, että olin juuri synnyttäneitä, ja jotenkin katsonut väärin papereista kuka tulossa :)

Samaa kuulin kyllä tuttaviltakin aiemmassakin raskaudessa, "ei kyllä uskois millään, että LA on parin viikon päästä"

En kai mä niitä voinut mitenkään arvosteluna ottaa, tietysti ihmiset kiinnittää huomiota, jos jotenkin harvinaisemman kokoinen on.

Mä ehkä jotenkin vain sitten häpesin sitä vauvan pientä kokoa..

Vierailija
4/4 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihan tuntemattomat tuli lääppiin esim.kaupassa mun mahaa..En määkä mee kenenkä mahaa tunnusteleen,JA VARSINKA TUNTEMATTOMAN..eikä oo tapana kaupassa mennä päivitteleen raskaana olevan ihmisen mahan kokoa..todella noloa sille uteliaalle puoliskolle.