Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti tää ei nyt suututa ketään...

Vierailija
19.09.2012 |

Mut olen ihmetellyt, miten ihmiset kehtaa myydä äitiyspakkauksen vaatteita? Toki myydäänhän muitakin ilmaiseksi (lahjana) saatua. mut noista pakkauksen vaatteista nyt ainakin tietää, ettei niist ole maksettu. Onko tää vaan mun päässä tää ajatus? Ite annoin ne ilmaiseksi pois, tosin annoin paljon muutakin. Ja raha ois tullu tarpeeseen, mut en kehdannu niistä rahaa ottaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain olisi kehdannut myydä niitä vaatteita, vaikka suurin osa jäi käyttämättä. Kirpparilta löytyi kyseisiä vaatteita ja esim. toppapukua myytiin 15 eurolla.

Ylipäänsä kaikki, mitä olen saanut ilmaiseksi, olen laittanut eteenpäin esim. Pelastusarmeijan joulupataan. Sinne menivät kestovaipat sun muut.

Vierailija
22/27 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitko antanut sen rahan pois naapurille?

Joo ja joku oikeasti pitää äp-pakkauksen vaatteista. Minusta ne ovat susirumia.

Olen varastoinut ne käyttämättöminä omassa laatikossaan muistoksi lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä sitä pahana pidä, jos niitä myy. Eihän kaikki välttämättä ota pakkausta (saavat sitten sen sijaan rahana avustuksen), ja silti voi haluta ostaa jonkun pakkauksen vaatteen. Tosin itse en kovin isoa rahasummaa noista maksaisi. Sitä pidän tosi pöhkönä, jos joku yrittää myydä sitä haalaria tyyliin 10 eurolla tai jotain bodyä 5 eurolla. Siinähän yrittävät! :D

Jos halvalla myydään, ja hyväkuntoiset vaatteet saadaan kiertoon, niin se on vaan hieno juttu.

Vierailija
24/27 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pakkauksen ja alennusaltaasta jotain perusvaatetta, niin saako myydä?

Itse en ole koskaan kirpparille mitään vienyt.

Vierailija
25/27 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joka päivä töitä teen. Tiedätkö mitä, mikään ei ole ilmaista. Tästäkin "ilmaisesta" iloista, maksamme niitä kuuluisia veroeuroja.

Vierailija
26/27 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjana? Oletko kuullut verotuksesta?

tarkoitin lahjana muita ilmaiseksi saatuja esim. kavereilta tai muilta saatuja, joita en myöskään kehtaa myydä.

Vierailija
27/27 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ja ahneet suuttu heti, heheh!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi