Milloin viimeksi kävit isommalla shoppailureissulla? Me käytiin tänään ja mukaan tarttui seuraavaa:
Tallentava hd-digiboksi bluray-soittimella
Kannettava tietokone, hyvä
Miehelle sukkia ja karvasisälmyksellinen pusakka
Mulle imetysliivit ja paksut sukkahousut
Pojalle neulepusero ja farkut
Tytöille 6 housut(4xcollegehousut ja 2xfarkut), verkkapuvut, sukkia, sukkahousuja...
Lapsille yhteiseksi Angry Birds Seasons-peli
Lisäksi kirppikseltä löytyi iso kassillinen vaatetta lapsille(mekkoja, paitoja, housuja...)
Lisäksi käytiin syömässä ravintolassa hyvää ruokaa.
Kaikkeen paloi rahaa tuhannen euron verran...
Kommentit (46)
Ei sun mua tarvitse uskoa. Mä en siitä loukkaannu vaikka olisit kuinka vittuuntunut omaan elämääsi ja yrität pönkittää sitä muiden ilosta. Enemmän minua säälittää tuollaiset ilkeät ihmiset, joilla on jokin kummallinen tarve saada muille paha mieli, mutta onneksi mä en enää ota yhtä helposti kaikkia loukkauksia itseeni kuten nuorempana. Toivottavasti kasvat aikuiseksi jonain päivänä ja saat itsetuntoa myös joillain muilla keinoilla kuin muiden ihmisten loukkaamisen kautta. :) Juu, ei mun mieskään kauppoja rakasta - ruokakaupassa käy meillä pääasiassa niin, että mä oon lasten kanssa kotona, mutta harvemmin siis mihinkään shoppailureissulle on lähdössä. Tästä päivästä sovittiin jo viikonloppuna ja oli todella mukava reissu vaikka lapset vähän väsähtikin ruokaa odotellessa... AP
mieheni on tietokone ekspertti eika meilla ole yhtaan Applea. On oma rakentama superkone, HP ja IBM varakoneena jos muut simahtaa vaikka viruksen takia.
"Suomessa supertietokoneita on ollut muun muassa CSC:llä ja Ilmatieteen laitoksella. Kesäkuun 2006 maailman "Top 500"-listalla ei ollut yhtään Suomessa käytettyä supertietokonetta. Kesäkuun 2005 listalla CSC:n käyttämä supertietokonemalli oli sijalla 497 ja marraskuussa 2005 Ilmatieteen laitoksen tuolloin juuri käyttöön otettu SGI Altix 3700 BX2 -sarjan supertietokone oli sijalla 465. Kesäkuussa 2009 CSC:n Cray XT5/XT4 QC 2.3 GHz oli Top500-listalla sijalla 49.[3]"
paljon kateellisia pahanilmanlintuja liikkeellä...Mä olen puolestasi iloinen. Kun harvoin käy tuollaisella reissulla, ja saa hankittua kaikkea tarpeellista ja vähän jotain kivaa ylimääräistä, niin on taas pitkäksi aikaa hyvä mieli, eikä välttämättä haluakaan vähään aikaan vastaavalle reissulle. Mä menen viikonloppuna käymään UFFiin, mutta saa nähdä löydänkö mitään, en ole käynyt siellä vuosiin, joten en tiedä minkälainen taso siellä vaatteissa nykyään...Ja mies haluaa kauppahalliin ja torille, kun se aina innostuu ruokatarvikkeista...
paljon kateellisia pahanilmanlintuja liikkeellä...Mä olen puolestasi iloinen. Kun harvoin käy tuollaisella reissulla, ja saa hankittua kaikkea tarpeellista ja vähän jotain kivaa ylimääräistä, niin on taas pitkäksi aikaa hyvä mieli, eikä välttämättä haluakaan vähään aikaan vastaavalle reissulle. Mä menen viikonloppuna käymään UFFiin, mutta saa nähdä löydänkö mitään, en ole käynyt siellä vuosiin, joten en tiedä minkälainen taso siellä vaatteissa nykyään...Ja mies haluaa kauppahalliin ja torille, kun se aina innostuu ruokatarvikkeista...
shoppasin perheeni kanssa 6 päivää. No teimme muutakin. Rahaa paloi reilut 7000 euroa, ostimme vaatetta ja kenkää. Tulisipa talvi jo, että pääsisin "hienostelemaan". :D
meidän perheessä kukaan ei tykkää shoppailemisesta, joten sitä ei "harrasteta". Tavarat ostetaan silloin kun niille on tarvis, eli vähän väliä jotain. Asutaankin ihan keskustassa, niin ostoksille ei tarvitse koskaan erityisesti "lähteä". Viimeisin iso ostos oli 50-tuumainen telkkari viime kesänä, kun vanha hajosi.
Meilläkin koneen vaihto edessä, mutta en haluaisi omaisuuksia siitä maksaa.