Miten ihmeessä saatte pidettyä yllä ne raskauskilot imetysajan?
Jotkut selittää, että voi laihduttaa vasta kun imetys on loppu. En tajua. Minä kohta häviän olemattomiin, ja mussuttelen kuin mikä. Millähän ruokavaliolla olisin saanut pidettyä painon synnäriltä lähdön lukemissa...?
Kommentit (23)
Mä en edes ymmärrä mistä ne raskauskilot saadaan.. Raskaanahan syödään tosi terveellisesti eikä loppuaikoina pysty paljoa syömään kun kohtu puristaa vatsalaukun pieneks.
Mä painoin 2vkoa synnytyksen jälkeen 5kg vähemmän kuin ennen raskautta, silti lapsi kasvoi loistavasti. Täysimetin 6kk neuvolan siunauksella.
juuri mitään muutakaan, tai esim. seuraa mediaa. Justhan kerrottiin tutkimuksesta, jonka mukaan viimeisellä kolmanneksella raskaana olevan naisen suoliston bakteeritoiminta on hyvin samanlaista kuin metabolista oireyhtymää sairastavalla.
En ole tollasta tutkimusta nähnyt, seuraan vaan hesaria ja ylen iltauutisia. Laita joku linkki? Muuten ei ole ymmärrysongelmia; tossahan jotkut jo kertoi että 'paino vaan nousee'.
oli tuo uutinen, on ollut noin kuukauden sisällä. Ei ole linkkiä tähän hätään.
11, jännää, kyllä minullakin on ollut minipillerit nyt siis toista kertaa toista lasta imettäessä. Molemmilla kerroilla keräsin hulluna painoa, josta synnärille jäi n25%, mutta itsestään se tuntuu sulavan.
ap
11
Yleensä on käynyt niin, että synnytyslaitokselta poistuessa olen painanut vähemmän kuin ennen raskautta ja sitten lihominen on tapahtunut raskauden jälkeen!