Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi monet suomalaiset naiset kävelevät siten että lantio ei keinu seksikkäästi eikä peppu pyöri

Vierailija
18.09.2012 |

oikeastaan yhtään? Ettekö te ymmärrä vai välitä että kävelytyylinne on hyvin epäeroottinen, jopa miehekäs, eikä herätä lainkaan seksuaalista kiinnostusta?

t. ihmettelevä mies

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yritän vain siirtyä paikasta a paikkaan b, enkä saada aikaan erektioita ympärilläni.

Vierailija
2/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en mitään muuta halua, kun herättää miehissä seksuaalista kiinnostusta! Nyt ei varmaan auta muu kuin mennä hirteen. Hyvästi, paha maailma, tää oli nyt tässä!

T: Surullinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain keino siirtyä paikasta a paikkaan b eikä herättää seksuaalista kiinnostusta.

Vierailija
4/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätellä mitään, seksiä saan aivan liikaa muutenkin.

Vierailija
5/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jossain on joku ukkeli, joka miettii mun kävelytyyliä??

Ainahan tokinolen yrittänyt sipsuttaa kauppakasseineni vain miehiä miellyyttäkseni.

Vierailija
6/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle varmaan tulee uutisena se, että nainen voi tosiaankin olla ajattelematta joka asiassa miesten miellyttämistä. Mulle esimerkiksi on täysin yhdentekevää se, herättääkö kävelytyylini miehissä seksuaalista kiinnostusta vai ei.

Ihan noita on kuitenkin ympärillä pyörinyt ja yhden kanssa olen lapsiakin tehnyt.

Vierailija
7/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että tuollainen kävely olisi aikuisella naisella todella noloa...

Vierailija
8/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

napakka suora kävelytyyli naisella kertoo hyvistä lihaksista. kun taas sellainen lantionpyöritys voi olla merkki huonosta lihaksistosta. ellei sitä sitten ihan tahallaan.

se tahallaan tekeminen on sitten taas ihan haluamiskysymys. ei mua ainakaan innosta kävelemisestäni mitään eroottista tilannetta tehdä. mulla on erotiikkaa ihan riitävästi omassa parisuhteessani. miehelle pyörittelen kyllä ;-)

Vierailija
9/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain keino siirtyä paikasta a paikkaan b eikä herättää seksuaalista kiinnostusta.

Vierailija
10/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisten runkkarien iloksi niin valitsen sen hyväkuntoisen.

Vierailija
11/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tönkkösuolattu urosvalas, niinkö?

Säälittävä asenne, suorastaan hyytävän, surullisen piittaamaton miesten ja ehkäpä koko yhteiskunnan kannalta.

Elämässä pitää olla iloa ja silmäniloa, mutta mainitulla "aikuisen naisen" asenteella katukuva on ankea ja epäesteettinen, ja elämä on ilotonta ja luterilaista raahautumista.

t. mies joka haluaa nähdä kauneutta

Vierailija
12/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku erehtyy silti vilkaisemaan pidempään niin mulkaisen vihaisesti. Naisella on mielestäni vastuu lopettaa kaikenlaine säädyttömyys.

Vierailija
13/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla iloa ja silmäniloa, mutta mainitulla "aikuisen naisen" asenteella katukuva on ankea ja epäesteettinen, ja elämä on ilotonta ja luterilaista raahautumista.

Oon tosi pahoillani puolestasi :( En kuitenkaan aio muuttaa kävelytyyliäni epäluonnolliseksi.

Vierailija
14/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on terveellisempi kuin tönkkö, se on parempi niin raskaudessa kuin synnytyksessökin, sekä tietenkin koko naisen iän ehkäisemässä selkävaivoja. Siksi tönkköselille suositellaan esim. napatanssiakin koska se pitää lantion irtonaisena.

Vierailija
15/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tönkkösuolattu urosvalas, niinkö?

Säälittävä asenne, suorastaan hyytävän, surullisen piittaamaton miesten ja ehkäpä koko yhteiskunnan kannalta.

hienosti vedit mukaan piittaamattomuuden miehiä ja yhteiskuntaa kohtaan mukaan. heti tuli sellasta napakkutta ja voimaa tohon jäkinään.

jatkokysymys vaan on, että mitä se syvemmin kertoo miehestä ja hänen kuvastaan yhteiskunnan tarpeista, jos naisen kävelytyyli on niin merkityksellinen. mitä tarpeita me laiminlyödään? ja kenen tehtävä ne tarpeet on tyydyttää?

Vierailija
16/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia kuin huterasti liikahteleva lantio.

Vierailija
17/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauneutta haluat, niin mene taidemuseoon. Naisena mun hommani ei ole sun harmaata arkea ilostuttaa, säästän kauniit hetket kotiin omalle puolisolleni ja jaan ilon hänen kanssaan. ja kävelen reippaasti ja terveesti, lonkkiani ja nilkkojani säästäen.

Jos oma naisesi on kuiva kapakala, niin laita vaihtoon, jos kuvittelet paremman saavas.

Vai onko kyse siitää, että et enää kaljamahasi takia muuhun pysty kuin katsomaan? Sitten tämä on ihan ymmärrettävää, ja sanoisinkin että netti on täynnä kauniita kuvia ja videoita katseltavaksi.

Vierailija
18/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle miehelleen? Outoa itsekeskeisyyttä ja rajoittuneisuutta. Ja sitten vielä ihmetellään että miksi Suomessa miehet tekevät paljon itsemurhia.

En minäkään ole tyly naisille, eikä tunnu kyllä yhtään pahalta jos nainen vilkaisee mua toisenkin kerran, tai vaikka hymyilee ja katsoo silmiin kadulla tai vaikka kaupan kassajonossa. No, sellaista ei kyllä käytännössä ole tapahtunut vähään aikaan (lue: vuosiin), jos ja kun rehellisiä ollaan.

t. mies

Vierailija
19/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mukavahan se on vittuilla!

Vierailija
20/36 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennetään matematiikkaa ja tilalle perseen keikuttamista.