Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos vaihdan tuon Internet Explorerin selaimen Firefoxiin
18.09.2012 |
niin häviääkö koneelta mitään tietoja sen johdosta? Vai alanko vain lataamaan.
Kommentit (2)
mutta tän vauvasivunkin tekstit on kapeana keskellä näyttöä ja teksti niin pientä että silmiä särkee. Miten saan koko näytön levyiseksi kaikki sivut?
Hitsi että ärsyttää olla näin käsi näissä hommissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
noita selaimiahan on, senkusta vaikka lataat kaikki ja käytät vuoronperään.