Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetti teitä uskovaisia,

Vierailija
18.09.2012 |

älkää yrittäkö käännyttää alaikäisiä! Poika juuri kertoi, että hieman oli ärsyttänyt Pasilassa tyypit jotka seuranneet ja kertoneet Kristuksesta.

Kiitos ei, jos itse näkisin, hitto olisi junan alla tuollaiset.

Jokainen uskoo mihin uskoo, mutta kukaan ei saa 12 vuotiasta käännyttää!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit aivopesee lapset jo 4 vuotiaina. Ei siinä paljoa kysellä lapsen mielipidettä

Vierailija
22/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit aivopesee lapset jo 4 vuotiaina. Ei siinä paljoa kysellä lapsen mielipidettä

Kastavat lapsensa kirkon jäseniksi jo n. 3kk:n iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opeta häntä sanomaan vain kiitos EI ja jatkamaan matkaa? Mitä täällä huutelet?

En tiedä minkä uskonnon edustajat jututtivat mutta saattavathyvinkin kuulua luterilaiseen uskontokuntaan. Oletko ajatellut sitä?

Vierailija
24/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä uskonnon edustajat jututtivat mutta saattavathyvinkin kuulua luterilaiseen uskontokuntaan. Oletko ajatellut sitä?

En oikeastaan ikinä kuvitellut, että minkään uskonnon edustajatyrkyttäjät hyökkäävät lasten kimppuun. Se on väärin.

Vierailija
25/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hyökkäävät lapsen kimppuun...

Löikö ne vai purivat?

Vierailija
26/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulis kieltää lailla. Muistan kun minulle kerrottiin joskus helvetistä ja saatanasta, ja siitä kuinka joudun kadotukseen jos en usko. Olin 10v. ja näin painajaisia ainakin kuukauden.

Vierailija
27/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hyökkäävät lapsen kimppuun...

Löikö ne vai purivat?

Käy ikäistesi kimppuun saarnaamaan.

Siis oikeasti mainontaa ei saa osoittaa lapsille, ei myöskään uskonnon tyrkyttämistä.

Vierailija
28/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin uskontokuntaan tyrkyttäjä kuuluu? Minun puolestani jokainen uskoa mihin satuihin tahansa - vaikka palvoisi prinsessa ruususta, kunhan ei tule sitä kenellekään, varsinkaan lapselle tyrkyttämään. Ja ap:n lapsi on 12 vuotias, ei voi erehtyä luulemaan täysi-ikäiseksi.

Täällä hihhulit huutelevat pelottavista telkkariohjelmista, mutta telkun voi aina sulkea, jos ei halua katsoa, harva hyvinkasvatettu 12- vuotias menee aikuiselle ihmiselle sanomaan, että ei kiinnosta sun jutut.

Vierailija
29/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähneet telkkarissa tai muuta pahoinpitelyä? Vai onko kyse vain alkupaloista?

Sitäpaitsi helvettioppi on juuri luterilainen oppi! Ettekö halua tietää oman uskontonne opista?

i]tulis kieltää lailla. Muistan kun minulle kerrottiin joskus helvetistä ja saatanasta, ja siitä kuinka joudun kadotukseen jos en usko. Olin 10v. ja näin painajaisia ainakin kuukauden.

[/quote]

Vierailija
30/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähneet telkkarissa tai muuta pahoinpitelyä? Vai onko kyse vain alkupaloista?

Sitäpaitsi helvettioppi on juuri luterilainen oppi! Ettekö halua tietää oman uskontonne opista?

i]tulis kieltää lailla. Muistan kun minulle kerrottiin joskus helvetistä ja saatanasta, ja siitä kuinka joudun kadotukseen jos en usko. Olin 10v. ja näin painajaisia ainakin kuukauden.

Luuletko että kaikki täällä on luterilaisia?

Vierailija
31/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kertaa kohteena viattomat kristityt. Vai oikein junan alle olisit tyrkkäämässä. No mitä äiti edellä, sitä lapsi perässä.

julmempaa ja suvaitsemattomampaa ihmisryhmää saa hakea suurennuslasilla, ei kovin helpolla löydy. Paitsi tietenkin kaikkien muiden uskontokuntien edustajat, mutta kyllä kristinuskolla taitaa sittenkin olla julmin historia.

Vierailija
32/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne uskovaiset on useimmiten paljon tunnollisempia ja lainkuuliaisempia. Suurempi todennäköisyys ei-uskovaisella nuorella on retkahtaa epämääräisiin porukoihin ja sitä kautta ajautua rikoksii yms. mitä uskovaisella nuorella.

Vierailija
33/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua uskovaisissa ärsyttää se, että katsotaan muita nenänvarttapikin ja ollaan olevinaan muita parempia ja muiden yläpuolella. Kyllä tunnen raamattua sen verran että ei siellä sanota uskovien olevan muita perempia.

Olet muuten ihan oikeassa. Kuulun itse herätysliikkeeseen ja minua myös ärsyttää nämä jotka luulevat olevansa muita parempia vain koska ovat uskovaisia. Raamatussa muistaakseni sanotaan että joka itsensä ylentää, se alennetaan.

Vierailija
34/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kertaa kohteena viattomat kristityt. Vai oikein junan alle olisit tyrkkäämässä. No mitä äiti edellä, sitä lapsi perässä.

julmempaa ja suvaitsemattomampaa ihmisryhmää saa hakea suurennuslasilla, ei kovin helpolla löydy. Paitsi tietenkin kaikkien muiden uskontokuntien edustajat, mutta kyllä kristinuskolla taitaa sittenkin olla julmin historia.

Minua ärsyttää kun ihmiset vetävät aina tuon historia -kortin. Väittäisin että kristinusko on nykypäivänä "viattomin" uskonto. Historia on asia erikseen. Eihän tämänpäivän saksalaisetkaan tapa juutalaisia keskitysleireillä?

Vierailija
35/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen karsea, koska Jeesus opetti jotain ihan muuta.

Mutta ap, eikö juuri -kiitos ei- ole sitä hyvää käytöstä? Selvästikään et ole opettanut sitä lapsellesi vaikka juuri aikuisille pitäisi sanoa niin!!

Vierailija
36/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua uskovaisissa ärsyttää se, että katsotaan muita nenänvarttapikin ja ollaan olevinaan muita parempia ja muiden yläpuolella. Kyllä tunnen raamattua sen verran että ei siellä sanota uskovien olevan muita perempia.

Olet muuten ihan oikeassa. Kuulun itse herätysliikkeeseen ja minua myös ärsyttää nämä jotka luulevat olevansa muita parempia vain koska ovat uskovaisia. Raamatussa muistaakseni sanotaan että joka itsensä ylentää, se alennetaan.

Vierailija
37/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistun nyt täältä sillä tuo oli uskomattoman tyhmä veto! Oletko ollenkaan seurannut mediaa viimeiset 10v tästä ´´viattomasta´´ uskontokunnasta?

Minua ärsyttää kun ihmiset vetävät aina tuon historia -kortin. Väittäisin että kristinusko on nykypäivänä "viattomin" uskonto. Historia on asia erikseen. Eihän tämänpäivän saksalaisetkaan tapa juutalaisia keskitysleireillä?

[/quote]

Vierailija
38/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen karsea, koska Jeesus opetti jotain ihan muuta.

Mutta ap, eikö juuri -kiitos ei- ole sitä hyvää käytöstä? Selvästikään et ole opettanut sitä lapsellesi vaikka juuri aikuisille pitäisi sanoa niin!!

eipä tullut mieleen, että juuri uskovaisten kohdalla sitä tarvitaan. Odotin TEILTÄ muuta, vai odotinko tämän ketjun perusteella?

Jättäkää lapset rauhaan, ja sillä siisti, mitä ihmettä te oikein puolustelette kanssasisarianne.

T. Ap, tervetuloa meille kotiin koettamaan onneanne.

Vierailija
39/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden ylimielisten kannattais etsiä raamatusta se kohta jossa sanotaan että jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Myös sen ei uskovan.

Vierailija
40/43 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistun nyt täältä sillä tuo oli uskomattoman tyhmä veto! Oletko ollenkaan seurannut mediaa viimeiset 10v tästä ´´viattomasta´´ uskontokunnasta?

Yleisesti ottaen. En väittänyt että kaikki kristityt ovat jotain enkeleitä.