Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku saanut uuden työn raskaana ollessaan?

Vierailija
18.09.2012 |

Ajattelin hakea työtä vaikka tiedän olevan aika toivotonta tässä tilanteessa. Olen raskaana ja lapsen pitäisi syntyä toukokuussa.

Hoitoalan työtä haen, ja onhan minulla 30 vuotta vielä työuraa jäljellä, että kyllä siellä töissä ehtisin sitten olla äitiysloman jälkeenkin.

Mutta onko ihan älytöntä edes hakea? Tuskin palkkaavat, kun en ehtisi olemaan kuin muutaman kuukauden töissä tässä ennen.

Niin ja en aio haastattelussa valehdella vaan sanon suoraan olevani raskaana. Olisi muuten tosi inhottava tilanne sitten parin kuukauden päästä kertoa, että jäänkin muuten nyt pois töistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia?

Vierailija
2/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut vakituisen työpaikan, jossa ehdin työskennellä 5 viikkoa ennen äitiyslomalle jääntiä. ja äitiysloma oli tiedossa työnantajapuolella jo valintaa tehdessä.

hoitoala kyseessä.

äitiyslomilla ja hoitovapailla olin 4 vuotta yhteenmenoon. ja sen jälkeen olen ollut töissä jo 5 vuotta. vielä näyttäisi olevan melkein 30 vuotta jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi onnistua, mutta tuskin muuten. Kokeile ainakin työpaikkoja, joihin on vaikea saada työvoimaa, esimerkiksi vanhuspuolta.

Vierailija
4/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimenomaan vanhuspuolen työ ja yötyötä.

Eli välttämättä en pystyisi edes raskausaikana koko aikaa olemaan töissä, vain muutaman kuukauden.

Mutta tietysti sitten äitiysloman ja hoitovapaan jälkeen voisin aloittaa normaalisti työt.

ap

Vierailija
5/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mitään siinä menetä. Hyvässä lykyssä voi onnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän