Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitävätkö lähes kaikki isot 40v kekkerit? Oletteko te

Vierailija
18.09.2012 |

pitäneet/ aietteko pitää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( lähe itse johonkin reissuun!

onneksi tosiaan mun ei tartte lähteä karkuunkaan, kun ei ole ketään joka väkisellä työntyisi käymään 50-vuotispäivänä, niin kuin monella.

ei mullakaan ole ystäviä,mutta on sentäs mies ja lapset..

haluaisitko ystäviä?

mun mielestä kenenkään ei pitäisi olla noin yksin.

ihan pahamieli tuli puolestasi. :(

tähän tottuu. En mä enää edes jaksaisi pitää mitään suhteita yllä, jos se vaatii jotain kekkereitä, ja sellaisilla kulkemista.

tuon erakoitumisen. ei mulla oikeastaan koskaan ole ystäviä keille esmes soitella. enkä tiedä osaisinko enää edes jutella! :D

mutta siltikin suren sitä usein,ettei ole ketään naispuolista kaveria kenenkä kanssa rupatella.

onko sulla eläimiä ketä pitää kaverina? jos saa kysyä,niin miten sulla on katkennut ihmissuhteet?

Vierailija
22/24 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestän aina kaikki perhejuhlat ja ei tosiaan kiinnosta leipoalätöstää vielä itselleenkin. Kenenkään kanssa ei ehdi jutella kun pitää pitää huoli tarjoiluista. Siitä siivoomisen määrää ennen ja jälkeen. uh.

Ja kaikista tylsintä on, että juhlaväki istuu kuin kinkereillä ja ovat hiljaisia.

En halua järjestää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestän aina kaikki perhejuhlat ja ei tosiaan kiinnosta leipoalätöstää vielä itselleenkin. Kenenkään kanssa ei ehdi jutella kun pitää pitää huoli tarjoiluista. Siitä siivoomisen määrää ennen ja jälkeen. uh.

Ja kaikista tylsintä on, että juhlaväki istuu kuin kinkereillä ja ovat hiljaisia.

En halua järjestää mitään.

..käsitys on nelikymppisjuhlista kuin mulla ja mun kaveripiirillä...

Meistä aika monet piti ihan kunnon bileet kavereille, ei todellakaan ollut mitään "hiljaa kinkereillä istumista".

Toiset kai sit vaan on jo nelikymppisinä vanhuksia?

Vierailija
24/24 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oikein ole ketään ketä kutsua.

Työkavereita? Miksi ihmeessä he haluaisivat juhlia synttäreitäni.

Olen muuttanut niin monesti että ystävät ovat pirstoutuneet ympäsi maailmaa, ja ystävyyvsyhteet haalenneet.

Miehen kanssakaan ei varmaan päästä edes syömään kun ei ole ketään lapsenvahdiksi.

Harmi.