Pitävätkö lähes kaikki isot 40v kekkerit? Oletteko te
Kommentit (24)
Kunhan saan lapsen rippijuhlat pois alta, niin juhlimiskiintiö on täynnä.
Ehkä lähden ystävätteren kanssa pienelle kaupunkilomalle... ;)
En aio pitää. Pidin pienehköt 30v synttärit, drinkkikutsut noin 10 kaverille. Mieheni piti juuri pienet 50v synttärit kuudelle perheenjäsenellemme/lähisukulaisellemme. Hänen 40v synttäreistä en tiedä. Mutta me ollaankin vähän omituisia, kutsuttiin esim häihimme vain viisi vierasta.
Sen sijaan toteutin unelmieni haavematkan mieheni kanssa kahdestaan.
On se vaan sen verran surullinen juttu täyttää 40.
pitänyt. En pitänyt kolmekymppisiäkään.
Minulla oli pienet häät (tuolloin todella kiireinen elämäntilanne) ja 30-vuotisjuhlat oli synnärillä, joten nyt oli kerrankin aikaa, rahaa ja mahdollisuus pitää kunnon bileet. Kivaa oli!
juhlat noin 30:lle ystävälle ja oli tosi mukava ilta. Ei ollut ollenkaan surku täyttää 40 ja juhlia ei mielestäni ole turhan usein joten käytin tilaisuuden hyväkseni järjestää kemut:)
minä ja mies ei pidetty juhlia lainkaan. Monet kaverit on pitäneet sellaisia juhlia, että ovat pikemminkin kutsuneet kaverit.
tai pidettiin puolison kanssa kimpassa.
Hauskaa oli.
Miksi säästää 50v kekkereihin, kun koskaan ei tiedä miten käy.
pitänyt, enkä varmaan pidä viiskymppisiäkään.
Ei mulla ole ketään ketä kutsua.
Ja olis vähän noloa järjestää itselleen synttäreitä, kun ei mua edes kukaan onnittele. Tai ehkä 1 sisko jos muistaa tekstarin laittaa.
pitänyt, enkä varmaan pidä viiskymppisiäkään.
Ei mulla ole ketään ketä kutsua.
Ja olis vähän noloa järjestää itselleen synttäreitä, kun ei mua edes kukaan onnittele. Tai ehkä 1 sisko jos muistaa tekstarin laittaa.
Tai oikeastaan kahdet, sukulaisille ja vanhuksille yhdet ja frendeille omansa.
:( lähe itse johonkin reissuun!
onneksi tosiaan mun ei tartte lähteä karkuunkaan, kun ei ole ketään joka väkisellä työntyisi käymään 50-vuotispäivänä, niin kuin monella.
onneksi tosiaan mun ei tartte lähteä karkuunkaan, kun ei ole ketään joka väkisellä työntyisi käymään 50-vuotispäivänä, niin kuin monella.
ei mullakaan ole ystäviä,mutta on sentäs mies ja lapset..
haluaisitko ystäviä?
mun mielestä kenenkään ei pitäisi olla noin yksin.
ihan pahamieli tuli puolestasi. :(
En ymmärrä minkään tasavuosien suurellista juhlimista. En tosin ole mikään juhlija muutenkaan, eikä meillä ole suvussa kukaan järjestänyt "juhlia" täyttäessään tasavuosia. Tietysti jokainen juhlii oman mielensä mukaan ja niin pitää ollakin.
Omilla synttäreilläni oli kakkukahvilla oman perheen lisäksi vanhemmat, isoäitini ja veljen perhe, kuten meillä on tapana jokaisen syntymäpäivänä. Siinä on oman perheen lisäksi ne tärkeimmät ihmiset, joiden kanssa haluan aikaani viettää.
Sinne ei olisi kuitenkaan tullut kukaan
ei mullakaan ole ystäviä,mutta on sentäs mies ja lapset..
haluaisitko ystäviä?
mun mielestä kenenkään ei pitäisi olla noin yksin.
ihan pahamieli tuli puolestasi. :(
tähän tottuu. En mä enää edes jaksaisi pitää mitään suhteita yllä, jos se vaatii jotain kekkereitä, ja sellaisilla kulkemista.
voisin kutsua ja jotka tulisivat kekkereilleni.
Mulla ei ole ketään ketä sinne kutsuisin. En oikeasti tunne ketään tästä kaupungista, sukulaisten kanssa en oo tekemisissä kuin vanhojen vanhempien jne.