Menin linkin kautta Magicpoksin Majn blogiin ja tajusin. että asuvat Peltsulla!
Oli jotenkin olo, että plääh. Peltsu ei nyt kuitenkaan mikään unelmien asuinalue ole mulle ainakaan.
p.s. Joo, ei ollut tosiaan tärkeä tämäkään aihe :)
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2012 klo 13:15"]
ole kuin muutkaan. Mutta mulle tuli ainakin nolo olo :D kun tajusin, että olen tuon mamman nähnyt vaikka kuinka monta kertaa lähipuistossa/kaupassa/kioskilla ja ei ole todellakaan yhtä ihanan iloinen ja pirteä ja mukava ja ah niin elämä on ihanaa! tyyppi kuin blogissaan näköjään haluaa tuoda ilmi vaan aika tylyn ja koppavan oloinen nainen.
[/quote]
Viime viikolla juuri näin kyseisen naisen ostoksilla ja vaikutti tosiaankin koppavalta. Pompotti myyjää minkä kerkesi ja ilmeisesti oletti saavansa jotain erikoiskohtelua, koska on bloggaaja. Myyjällä ei varmaan ollut edes hajuakaan kuka tuo on.. :D
ai tää on se bloggaaja joka aina muistaa jauhaa kuinka väsynyt on ja kerran viikossa luvassa lapsiperheen elämä on rankkaa-väsynyt mutta onnellinen-lässytystä.
Jumaleisson miten karmeaksi sen blogi on mennyt! Pelkkää mainostusta aka kerjäystä mulle tänne lisää ilmaista kamaa. Mut et vielä myy omat häänsäkin, sormusta myöten. Nolous jatkuu. Paljon isommin vielä kuin Peltolammilla asuminen. Tuo on myös übernoloa että esittää olevansa niiiiin hauska ja iloinen kun ymmärtäis että hänet päivittäin arjessa näkevät voivat lukea blogia ja tietävät asian oikean laidan.
Nolous potenssiin kahdeksan plus outoutta oli tuo että ängetään yhteen ventovieraiden kanssa juhannukseksi. Wtf?? Mahtoi siinä miehillä olla kanget takapuolissa kun väkisin laitettiin yhteen. Blogien erilaisuudesta vois olettaa että elämät ovat näillä kahdella AIKA tavalla erit. ;D Toisen, meikkaajan, mies pelaa jalitsua ja koettaa ulkomuotoineen olla joku kymmenen vuoden takainen Beckham, toisessa perheessä rahaa ja koulutusta ehkä pikkasen enemmän.
Ristiriitaisuudessaan ja kaupallisuudessaan siis erittäin hilpeyttä herättävä ja siksi mielenkiintoinen blogi. :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 11:25"]
Jumaleisson miten karmeaksi sen blogi on mennyt! Pelkkää mainostusta aka kerjäystä mulle tänne lisää ilmaista kamaa. Mut et vielä myy omat häänsäkin, sormusta myöten. Nolous jatkuu. Paljon isommin vielä kuin Peltolammilla asuminen. Tuo on myös übernoloa että esittää olevansa niiiiin hauska ja iloinen kun ymmärtäis että hänet päivittäin arjessa näkevät voivat lukea blogia ja tietävät asian oikean laidan.
Nolous potenssiin kahdeksan plus outoutta oli tuo että ängetään yhteen ventovieraiden kanssa juhannukseksi. Wtf?? Mahtoi siinä miehillä olla kanget takapuolissa kun väkisin laitettiin yhteen. Blogien erilaisuudesta vois olettaa että elämät ovat näillä kahdella AIKA tavalla erit. ;D Toisen, meikkaajan, mies pelaa jalitsua ja koettaa ulkomuotoineen olla joku kymmenen vuoden takainen Beckham, toisessa perheessä rahaa ja koulutusta ehkä pikkasen enemmän.
Ristiriitaisuudessaan ja kaupallisuudessaan siis erittäin hilpeyttä herättävä ja siksi mielenkiintoinen blogi. :D
[/quote]
Hahaaaa, repesin! Fyi, coco on tyyliin assari/sihteerikkö joten en ehkä koulutuksella ihan kamalasti hehkuttaisi. Mutta toisaalta, mun siskon sihteeri on ktm, että ei voi yleistää. Mutta muutaman kerran Majhin törmänneenä, ei ole kovin hyvä kuva jäänyt. Mutta sitten taas: meillä kaikilla on huonot hetkemme.
ja juu, ei tarvitse selittää.
terveiset eteläisestä Suomesta
että aika kivasti pystyy haarukoimaan missä asuvat. Ei sillä, että koko elämä kannattaa netissä levitellä. Mä en voi ymmärtää mikä ihme vimma ihmisillä on oikeasti paljastaa itsestään kaikki tuntemattomille netissä. Voisko joku selittää?
En oo siis lukenut koko blogia enkä aikokaan lukea, mutta miksei Peltolammilta voisi blogata yhtä hyvin kuin Pispalasta? Voihan sielläkin askarrella ja sisustaa ja harrastaa muotia ja leivontaan ja mitä kaikkea noissa blogeissa nyt tehdäänkään.
(ps en itse asu peltsulla enkä pispalassa)
ole kuin muutkaan. Mutta mulle tuli ainakin nolo olo :D kun tajusin, että olen tuon mamman nähnyt vaikka kuinka monta kertaa lähipuistossa/kaupassa/kioskilla ja ei ole todellakaan yhtä ihanan iloinen ja pirteä ja mukava ja ah niin elämä on ihanaa! tyyppi kuin blogissaan näköjään haluaa tuoda ilmi vaan aika tylyn ja koppavan oloinen nainen.
hienolle alueelle älsbytaloon kun se on yhteiskumppanikin:) Sitten mammoilla ei ole mitään sanomista!
Peltolammilla asuvat, eikä sitä blogin lukijana ole mitenkään vaikeaa ollut päätellä, vaikka ei ole sanonutkaan asuinpaikkaansa sen tarkemmin. Mikäs siinä, ennen tuonne muuttoa asuivat Hämeenpuistossa. Peltolammilla on aikas paljon halvemmat asunnot, joten nuoren perheen on siellä hyvä asua! Ja onhan se koti kuitenkin tosi hieno, mun mielestä.
Itsekin kyllä mietin, että kohta varmaan pykäävät sen Älvsbytalon jonnekin, joten Peltolammin "blääh"-elämää ei varmaan tarvitse blogissa enää pitkään katsella :D
Mutta miksi se muka on noloa? Siis Peltolammilla asuminen, vai? Kaupunginosa siinä missä muutkin! Pitäiskö kaikkien asua Helsingissä, tai sit vaihtoehtoisesti tietyissä taloissa Pispalassa tai Tampereen keskustassa? Missä asuminen mielestäsi ei sitten ole noloa?
Mä oon luullu, että ne asuis Pyynikillä jossain. Kun omasta mielestä oon ollu näkevinäni niitä maisemia.
Aika reippaasti jaksaa kuitenkin lasten kanssa käydä keskustassa, hyvä juttu! Ite jumitan lähiössä.
Voi kateuden huippua taas! Oliskohan se koti tai Maj tai kaikki muu paljon paremmin, jos ei asuisi Peltsulla. Mitenkähän se eroaa muista Tampereen 60-70 luvulla rakennetuista lähiöistä? Muuten kuin, että se on lähinnä keskustaa, asukkaina paljon mummoja, suhteessa vähiten vuokra-asuntoja, lähikauppoja, nopeat bussi yhteydet yms. Mitä väliä sillä asuinpaikalla on blogin lukijoille? Tai se, että on Ylivieskasta? Haloo ämmät!!!
Se nyt on vain ihan yleinen käsitys Tampereella ettei Peltsu ole hyvää asuinaluetta. Siksi varmasti saattaa lukijoilla herättää hieman kysymyksiä, muuten kun elo on ilmeisesti melkoisen kiiltoista :)
Mistähän seikoista se käsitys johtuu?-
Peltsulla on paljon työttömiä, ja muuta sosiaaliporukkaa..sitä on turha kenenkään kieltää että kyseessä on kuitenkin yksi huonoimmista lähiöistä Tampereella..joskaan ei huonoin, mutta ei mikään hehkeä lähiö todellakaan..."köyhien lähiö".,sosiaalitapauksia, maahanmuuttajia jne.... en todellakaan ole kateellinen maj:n perheen pienestä 70-luvun neukkukuutiosta Peltsulla, minne on ahdettu asumaan 5 henkeä :D enkä myöskään maj:n amiskoulutuksesta.....:D
:D eihän Peltsussa muuta vikaa ole kuin se, että se on PERSUlandia...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 08:38"]
ai tää on se bloggaaja joka aina muistaa jauhaa kuinka väsynyt on ja kerran viikossa luvassa lapsiperheen elämä on rankkaa-väsynyt mutta onnellinen-lässytystä.
[/quote]
Tiedoksi sinulle sinkulle, joka et varmaan omia lapsia saakaan, että lapsiperheen elämä ON RANKKAA, mutta myös antoisaa. Tämän tiedän omasta kokemuksesta!!
ei sillä taida olla väliä missä asuu. mut sitä oon ite miettiny, et melkein kaikki postaukset on mainostusta.. on menny vähän maku