Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista tunnistaa mustasukkaisen ihmisen jo seurusteluvaiheessa?

Vierailija
18.09.2012 |

useinhan asiat paljastuvat liian myöhään...

Kommentit (5)

Vierailija
2/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää kaiken ajan mun kanssa, se ei olis halunnut, että mulla on mitään omaa elämää. Toi, vei ja haki kaikkialle, jos vaan annoin. Yms yms.

Toki tuo vaikuttaa ihan normaaliltakin, ja siksi sitä ei ehkä tajua, mutta jos se iholla olo yhtään ahdistaa, voi se kertoa, että vierellä on kunnon mustis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan kyllä se mustasukkaisuus tulee aika nopeasti esiin, eikä sitä edes yritetä peitellä. Aluksi sitä selitellään jollain kun joku aikaisempi on muka pettänyt tms. mutta pian se on se normaali reaktio kaikkeen, eikä sitä tarvitse enää yrittää selittää.

Ja mitä kavereiden mieskuvioita on tullut seurattua (itsellä ei ole koskaan ollut mustasukkaista miestä) niin aika paljon sen voi päätellä niistä menneistä miehistä. Joitakin näyttää viehättävän miehen kontrolloiva käytös. Kerta toisensa jälkeen päätyvät yhteen mustasukkaisen miehen kanssa. Ehkä kannattaisi käydä jossain terapeutilla juttelemassa siitä miksi kokee tuollaiset miehet kiinnostavaksi. Tuoko se ehkä jotain turvallisuuden tunnetta kun toinen riehuu kuin heikkopäinen karhu?

Vierailija
4/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kuviteltu uusi kumppani ei osoittaisi mitään merkkejä mustasukkaisuudesta, eli olisi ihan sama mitä teen ja kenen kanssa, milloin tulen jos tulen, niin missä olisi oikea tunne??? Siinä janalla on aika paljon tilaa ennen kuin ollaan ääripäässä kohdassa sairaalloinen mustasukkaisuus. Ja mä myös myönnän itse olleeni mustasukkainen joskus, ihan omistushaluinenkin, siis suhteessa jossa vastapuoli ei ole kuka tahansa laimeasti koettu ja noin vain korvattavissa oleva ihminen.

Vierailija
5/5 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti alkuvaiheessa havaittavissa, useimmat naiset vain kieltäytyvät näkemästä niitä tai pitävät käytöstä jopa imartelevana.

Mies saattaa kysellä kuka soitti, miksi, kun olet lopettanut puhelun. Mies tarjoutuu kuljettamaan naista paikasta toiseen, tai haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa tämän kanssa. Pois ollessaan soittelee usein ja kyselee, missä nainen on, mitä tekee ja kenen kanssa.

Kaiken tämän mustasukkainen mies naamioi taitavasti palaviin rakkauden tunnustuksiin, vähän liian kalliisiin lahjoihin ja huomionosoituksiin ja kertoo toistuvasti, ettei voi elää ilman naista.

Suhteen edetessä mies alkaa kontrolloimaan naista, mutta sehän onkin jo sitten toinen tarina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme