Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummiasiaa

Vierailija
18.09.2012 |

Hitto mua rupee ahdistaan mun sisko kohta!Meillä on ennestään yksi lapsi jonka kummeja ovat ystävämme,miehen ja minun.emme halunneet kummankaan sisaruksia kummeiksi koska he kulkevat tiiviisti kuitenkin lapsen elämässä..Nyt odotan toista ja siskoni on kyllä jo aloittanut kummi-kamppanjan..Vähän väliä kysyy että joko olemme valinneet kummit,soittelee alvariinsa (olemme kyllä läheiset ja aina olleet tiiviisti tekemisissä mutta nyt rupee ampuun yli),ostelee ihan koko ajan vauvalle jotain..hänellä on itsellä kaksi ihan pientä lasta...Emme nytkään halua sisaruksiamme kummeiksi koska he tulevat todella olemaan lapsen elämässä muutenkin..Miten se´n nyt kertoo tuolle yli-innokkaalle siskolle???

Mun mielestä se on vanhempien asia eikä toisen kuuluu tyrkyttää itteensä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi että saat jonkun muun sidottua kummiudella teidän lapseen? Ota mieluummin kummi joka oikeasti haluaa tulla, eikä kaveri joka ottaa kummiuden enemmän lahjakoneena olemisena

Vierailija
2/3 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mies omiensa. Ainoastaan sisarustemme lapsille voimme vielä alkaa kummiksi koska olisimme muutenkin läheisiä ja tekemisissä, mutta yhdenkään kaverin mukulan lahjakoneeksi en enää rupea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi että saat jonkun muun sidottua kummiudella teidän lapseen? Ota mieluummin kummi joka oikeasti haluaa tulla, eikä kaveri joka ottaa kummiuden enemmän lahjakoneena olemisena

En ole ap mutta ei meidänkään lapsilla sisarukset ole kummeina...Ovat todella tärkeitä lapsen elämössä muutenkin..Ja se että mun ja miehen ystäviä on kummeina,ei todellakaan tarkoita sitä että ovat jotain raha- ja lahjakoneita.Meillä riittää ihan se että on vaan läsnä lapsen elämössä...Ei kummeus ole kaikille pakkopulla niinkuin varmaan sinulle???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi