Olis kiva kerran kokea hyä rakastelu
En ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kuin mieheni kanssa. Meillä taas seksi on ollut aina huonoa. Värkit ei sovi yhteen, miehen pili ei tunnu missään. Ja henkinen puoli ei pelaa sitäkään vähää. Eli koko homma on yhtä tyhjän kanssa ja turhauttavaa. Mitäs pitäis tehdä? Ollaan uskovaisia, joten eroaminen ei noin vaan käy. Jos mies pettäis, niin lähtisin ilosta kiljuen.
Kommentit (3)
Niin, kaikki järjestyy jos kerran halutaan. Miten sinuun saa yhteyden?
Kyllä sellaisen kunnon hyvän rakastelun voimalla jaksaa pitkään... Totta kai meillä on miehen kanssa edelleen hyvää seksiä (onneksi), mutta joskus kun oikein äityy muistelemaan alkuaikojen seksiä, tai kokemuksia muiden hyvien rakastajien kanssa, niin tulee hyvä fiilis. Huomioimista puolin ja toisin, alati uudelleen syttyvää kiihkoa, lempimistä ja läheisyyttä läpi yön, rajua ja hellää, välillä makoillaan sylikkäin jutellen ja nauraen, käsien samalla vaellellessa ja sytyttäessä taas kerran uusintaan - ihana väsymys aamulla ja hymynkare koko päivän, lämpimät muistot edellisestä yöstä, jotka saavat sydänalassa kouraisemaan...
Kyllä jokaisen pitäisi saada kokea näitä öitä! Mutta kun tilanteesi on tuo, niin en osaa kyllä sanoa mikä auttaisi. =/
Tosin erotuksella, että en ole uskovainen ja mies ON JO pettänyt. Emme ole kuitenkaan eronneet, mutta tilanne on saanut miettimään, mitä muuta elämällä olisi tarjota..
Tuon lainatun kirjoittajan kuvailema tilanne olisi NIIN unelmaa.. mitään tuollaista en ole koskaan kokenut tämän 17-vuotisen taipaleen aikana.. Pari muuta seksikokemusta on ollut ennen miestäni, mutta eipä niitä lämmöllä muistele. Haaveilen nykyään jatkuvasti jostain tuollaisesta, että olisi kiihkeää, mutta hellää, tunteita, kaikkea ihanaa. Olen vielä kuitenkin ihan hedelmällisessä iässä ja hyväkuntoinen, enkä kovin rumakaan, niin tuntuu vähän että menen hukkaan tässä kylmässä käsittelyssä. Olen oppinut tuntemaan seksuaalisuuttani, ja minusta minulla olisi vielä annettavaa jollekin ihanalle miehelle sillä saralla, mutta mihinkään yhden yön juttuihin en lähtisi. Tunnekylmää suorittamista saa kotonakin.
Jääköhän tämä vain haaveeksi..?