Mission 500 €
Mistä saisi tuollaisen summan kokoon? Siis ylimääräistä? Vinkkejä? Pieniäkin säästöjä ja ideoita. Euro kerrallaan. Eletään täysin kädestä suuhun, köyhäillään niin paljon etten enää tiedä mistä voisi leikata. Ei käydä ulkona, syömässä, juomassa, harrastamassa, ei mitään. Ei polteta tupakkaa tai syödä herkkuja, ei shoppailla tai ostella mitään ylimääräistä. Ei käydä kampaajalla tai värjäillä hiuksia.. Juuri tänään korjasin pojan reikäiset kumisaappaat ilmastointiteipillä. Eli säästökohteet taitaa olla harvassa.
Meillä vetelee sekä pesukone että tiskikone viimeisiään ja tarkoitus olisi olla kaukaa viisas ja yrittää saada tuo raha kasaan ennenkuin hajoaa lopullisesti. Pyykinpesukone ei pese kunnolla ja kolisee kuin rummussa olisi kiviä. En ihmettelisi vaikka kohta räjähtäisi mokoma..
T. Köyhä pienen vauvan äiti joten töihin en pääse kuin periaatteessa iltaisin 2h pätkiä mutta sellaista työtä nyt en ole vielä keksinyt. Olisi kyllä mahtava jos keksisi jonku pienen lisähomman jota voisi kotona tehdä, että saisi kk lisätuloa edes sen 50€ - 100€. Olisi kyllä luksusta! :)
Jos jollakin kokeilun arvoisia ideoita niin minähän kokeilen.
Kommentit (5)
Tiedän monta koiranomistajaa, jotka kaipaisivat hieman helpotusta arkeen koiran lenkittäjän muodossa... Itsekin olisin valmis maksamaan esim. 8 euroa 1-1,5 h lenkistä, vaikka joka päivä! =) Myös olisi ihanaa saada joku tuttu hoitaja, jonka luokse koiran voisi saada hoitoon esim. viikonlopuksi tarvittaessa, näistä olen maksanut 100 euroa/kerta.
Meillä on itselläkin koira ja tykkään koirista. Meillä on myös sellaiset hyvät puitteet että koira helppo ottaa hoitoon ja samalla lenkillä tulisi helposti kaksikin (jos vain keskenään toimeen tulee). En vain tiedä missä tällaisesta voisi ilmoittaa? Kaupan ilmoitustaululla? Lehdessä?
Ap, alkaa harkitsemaan tätä tosissaan.
netin kirppispalstoille, varaa pöytä kirppikseltä. Itse olen saanut parissa viikossa yli 200 € - pöytävuokra.
netin kirppispalstoille, varaa pöytä kirppikseltä. Itse olen saanut parissa viikossa yli 200 € - pöytävuokra.
Kaikki ylimäärääinen on myyty toistaiseksi.
voistitko hoitaa lapsia?
Niin ehkä voisin laittaa jonkin ilmoituksen kauppaan että lastenhoito, koiranhoito, kodinhoito tai siivous... Saahan tuollaista tehdä kuka vain? Eikai siihen erikseen tarvi mitään yritystunnusta?
Ap
Tiedän monta koiranomistajaa, jotka kaipaisivat hieman helpotusta arkeen koiran lenkittäjän muodossa... Itsekin olisin valmis maksamaan esim. 8 euroa 1-1,5 h lenkistä, vaikka joka päivä! =) Myös olisi ihanaa saada joku tuttu hoitaja, jonka luokse koiran voisi saada hoitoon esim. viikonlopuksi tarvittaessa, näistä olen maksanut 100 euroa/kerta.