Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menee hermo kun 3vuotias on vieläkin vaipoissa

Vierailija
17.09.2012 |

ei suostu potalle, menee aina kakkaamaan salaa (jos huomataan asia ja viedään potalle niin alkaa huutaa ja taistelee koko voimallaan vastaan). jos on ilman vaippaa niin kusee ja paskoo mihin haluaa ja nauraa vaa.. tietää että jos käy potalla niin saa karkin mutta ei sekään motivoi. ei vain yksinkertaisesti kerro jos on pissa tai kakkahätä. en tiedä mitä tehdä. neuvoja ja vinkkejä kaivataan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tosin nyt vasta 2v 4 kk, mutta ihan sama juttu. Potalle ei suostu ollenkaan ja pöntöllä yleensä kiljuu. Ei ole tehnyt kuin kerran pissan pönttöön. Seuraavaksi otan vaipan pois, katsotaan kauan pissailee housuun...

Eli vinkkejä tännekin, kiitos!

Vierailija
2/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne joskus oppii, takaan sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan selkeesti nauttii tuosta tilanteesta/huomiosta.

Ja joskus aika vaan auttaa.

Annat olla.

osta vaikka isojen tyttöjen/poikien kalsarit ja kerrot että nämä pöksyt ovat isoille lapsille jotaka ei pissaa housuun/kakkaa.

Jätä pöksyt esille.

jos ei vaippa vaihdu itekseen pöksyihin kerrot että huomenna saat pöksyt jalkaan, sitten mennää pöntölle.

Jos kumminkin pissaa/kakkaa housuun kerrot että ensi kerralla joutuu itse pesemään pöksyt :)

Ja jätä ne karkit ja tarrat iiihaan muualle. ;)

Vierailija
4/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei auttanut taaperon (3,5v) lahjominen karkilla, siis että saa karkin jos kakkaa/pissaa pottaan.

MUTTA

Käänsimme asian niin, että sisarukset saavat aina karkit jos lapsi pissaa housuun ja jäätelöt jos tulee kakka housuun. Kaksi kertaa pissaa ja kerta kakkaa riitti. Hän siis jäi itse ilman. Siitä lähtien meni reippaasti potalle aina kun tuli hätä. Se on se perisuomalainen kateus joka opetti.

Vierailija
5/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne joskus oppii, takaan sen.

yli vuosi ollaan yritetty. jätkä on nyt 3v2kk.. argh.

Vierailija
6/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jokainen ollut vaipoissa yli 3v ikäisiksi, sitten kun he ovat itse olleet valmiita niin ovat oppineet.

Nyt tämä nuorinkin on 3v4kk, 2kk sitten ei ollut mitään mahdollisuuttakaan saada tuota innostumaan pottailusta, joten annoin olla. Välillä puhuin ja kannustin, että eikös jo vaihdeta isojen poikien housut jalkaan.

Eräänä päivänä se sitten sanoi että joo ja nyt on ilman vaippaa :)

Tarrat ovat meillä houkuttimena ollut, mutta ei niitäkään edes vaadi.

Vierailija
7/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii kyllä aikanaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi