Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnitelkaa minua.

Vierailija
17.09.2012 |

Poika on kolmen vuoden sekoilun,lastensuojelun, huostaanoton ja nuorisokotivaiheen jälkeen alkanut aikuistua. Hän opiskelee vihdoinkin, suorittaa viime vuoden kursseja innokkaasti ja ensimmäistä kertaa moneen vuoteen hänellä on tulevaisuuden suunnitelmia.

Oli kyllä tosi lähellä että olisi tullut yksi uhri lisää surulliseen ketjuun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on kolmen vuoden sekoilun,lastensuojelun, huostaanoton ja nuorisokotivaiheen jälkeen alkanut aikuistua. Hän opiskelee vihdoinkin, suorittaa viime vuoden kursseja innokkaasti ja ensimmäistä kertaa moneen vuoteen hänellä on tulevaisuuden suunnitelmia.

Oli kyllä tosi lähellä että olisi tullut yksi uhri lisää surulliseen ketjuun.

Sinä olet äitinä epäonnistunut jos lapsesi on ollut noin vähällä ajautua täysin sivuraiteelle. Toivottavasti ole nyt oppinut jotakin.

Vierailija
2/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa syksyä ja pojalle tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli tytön kanssa ongelmia, koulusta tehtiin lastensuojeluilmoitus päihteiden käytön vuoksi yms., mutta onneksi tämä puuttuminen tapahtui niin alkuvaiheessa, että vajaan vuoden kestävien päihdeklinikalla käytyjen keskustelujen yms. jälkeen tyttö ryhdistäytyi, jätti päihteet, aloitti koulukäynnin taas kunnolla ja jatkoi lopettamaansa harrastusta. Pakko sanoa, että olen NIIIIIN onnellinen! Joten vähän tiedä, miltä sinusta tuntuu =)

Vierailija
4/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on kolmen vuoden sekoilun,lastensuojelun, huostaanoton ja nuorisokotivaiheen jälkeen alkanut aikuistua. Hän opiskelee vihdoinkin, suorittaa viime vuoden kursseja innokkaasti ja ensimmäistä kertaa moneen vuoteen hänellä on tulevaisuuden suunnitelmia. Oli kyllä tosi lähellä että olisi tullut yksi uhri lisää surulliseen ketjuun.

Sinä olet äitinä epäonnistunut jos lapsesi on ollut noin vähällä ajautua täysin sivuraiteelle. Toivottavasti ole nyt oppinut jotakin.

Olen oppinut että kaikista raivoisista avunsaantiyrityksistä huolimatta jotkut teinit tekevät oman päänsä mukaan.

Toivon todella että sinä, minua syyttävä, et joudu kokemaan samaa.

t. iloinen äiti

Ps. Meillä on muitakin lapsia joista osa korkeakoulussa, olemme ns. normaali perhe

Vierailija
5/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli tytön kanssa ongelmia, koulusta tehtiin lastensuojeluilmoitus päihteiden käytön vuoksi yms., mutta onneksi tämä puuttuminen tapahtui niin alkuvaiheessa, että vajaan vuoden kestävien päihdeklinikalla käytyjen keskustelujen yms. jälkeen tyttö ryhdistäytyi, jätti päihteet, aloitti koulukäynnin taas kunnolla ja jatkoi lopettamaansa harrastusta. Pakko sanoa, että olen NIIIIIN onnellinen! Joten vähän tiedä, miltä sinusta tuntuu =)

Onneksi meni vain vuosi teillä.

Vierailija
6/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa syksyä ja pojalle tsemppiä :)

Ihanan lämmittäviä sanoja.

Vierailija
7/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! : ) Onneksi olkoon, hyvältä kuulostaa!