Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1500-2000€ /kk käteen ilman töitä

Vierailija
17.09.2012 |

Ihanaa olla kotona. Laittaa lapset koulutielle ja olla vastaanottamassa heitä. Ja sitten itse takaisin nukkumaan :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jossain vaiheessa lapset juttelevat siitä mitä vanhemmat tekee työkseen... lapsesi häpeävät sitä että olet vaan kotona ja nukut.

Vierailija
2/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löydy skitsofrenia dg:sia. Eikä muuten mitään muutakaan.

Jaa, kyllä mä muutakin teen kun nukun.

Ja eivät kyllä häpeä, niistä on kiva kun olen kotona. Leivon ja teen ruokaa. Käydään uimassa ja leffassa usein. Ja matkustellaan.

Jännä miten lasteni kaverit niin tahtoisivat, että niillä olis kans vanhemmat kotona.

Mahtaakohan sua vaivata paranoidin skitsofrenian lisäksi ihan vaan perisuomalainen kateus?

i]Yleensä jossain vaiheessa lapset juttelevat siitä mitä vanhemmat tekee työkseen... lapsesi häpeävät sitä että olet vaan kotona ja nukut.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos teet töitä kotona niin sittenhän olet töissä.

Vierailija
4/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löydy skitsofrenia dg:sia. Eikä muuten mitään muutakaan.

Jaa, kyllä mä muutakin teen kun nukun.

Ja eivät kyllä häpeä, niistä on kiva kun olen kotona. Leivon ja teen ruokaa. Käydään uimassa ja leffassa usein. Ja matkustellaan.

Jännä miten lasteni kaverit niin tahtoisivat, että niillä olis kans vanhemmat kotona.

Mahtaakohan sua vaivata paranoidin skitsofrenian lisäksi ihan vaan perisuomalainen kateus?

i]Yleensä jossain vaiheessa lapset juttelevat siitä mitä vanhemmat tekee työkseen... lapsesi häpeävät sitä että olet vaan kotona ja nukut.

Vierailija
5/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

joten en koe olevani pummi tai mikään elätti

Vierailija
6/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mainostaa ettei tee yhtään mitään töitä niin ikävä kyllä yleinen oletus on että hän on sitten mt-kuntoutuja. Tai pitkäaikaistyötön esim. vaikean päihdeongelmansa takia. Eli eipä sinulle olla varmaankaan kateellisia. Toinen tilanne on, jos äiti on kotona ja tekee jotain töitä sieltä käsin, heitäkin on paljon.

Vierailija
7/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos teet töitä kotona niin sittenhän olet töissä.

Vierailija
8/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa vaikkapa vuokratuloja asunnoista tuon summan. Ihan kiva juttu mutta tuskin siis on omaisuus ainakaan työnteolla hankittu, heh.

Vierailija
9/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun osaa suunnitella asiat, niin voi nauttia kotona olosta eikä siihen tarvitse mt-ongelmaa tms :D

Mutta nyt lähden nukkumaan. Kateus on kamalaa :)

ap

ja mainostaa ettei tee yhtään mitään töitä niin ikävä kyllä yleinen oletus on että hän on sitten mt-kuntoutuja. Tai pitkäaikaistyötön esim. vaikean päihdeongelmansa takia. Eli eipä sinulle olla varmaankaan kateellisia. Toinen tilanne on, jos äiti on kotona ja tekee jotain töitä sieltä käsin, heitäkin on paljon.

Vierailija
10/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun tuista? Mistä?

Vierailija
11/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voi olla kotona ja kehuskella sillä.

Vierailija
12/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten aika varttuneella iällä synnytetyt lapset ja eläke jostain sellaisesta virasta, jossa poikkeuksellisen alhainen eläkeikä. Balettitanssijana tai upseerina, vaikka sen ikäisiä naisupseereja ei taida vielä olla.

Vierailija
13/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla kotona. Laittaa lapset koulutielle ja olla vastaanottamassa heitä. :)

Vierailija
14/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat noin paljon rahaa olemalla kotona?

Vierailija
15/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jossain vaiheessa lapset juttelevat siitä mitä vanhemmat tekee työkseen... lapsesi häpeävät sitä että olet vaan kotona ja nukut.

ja näyttävät lasten kaverit arvostavan sitä, että on koulun jälkeen paikka tulla missä on joku vanhempi kotona ja saa maittavan välipalan. Eivät lapseni sitä häpeä, mikä häpeä se on että on niin hyvät tulot, ettei tarvitse töitä tehdä?

Vierailija
16/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa hattua, itse en jaksais olla tyhjän panttina kotona ja opettaa lapsilleni esimerkkiä "työmoraalista"... Onnea je menestystä, lapsesikin päätyvät sossun luukulle!

Vierailija
17/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa hattua, itse en jaksais olla tyhjän panttina kotona ja opettaa lapsilleni esimerkkiä "työmoraalista"... Onnea je menestystä, lapsesikin päätyvät sossun luukulle!

ne lapset tietävät menetkö töihin vai kulmakuppilaan kittaamaan kaljaa koko päiväksi? Tai ilotytöksi? Tai liukuhihnatyöläiseksi? Raahaatko lapsesi mukaan työhösi (mikä tahansa se onkaan) oppimaan työmoraalista?

Meillä (en ole ap) minä äitinä olen kotona, ja nostan osinkoa omasta firmasta niin paljon kuin tarvin tuloja. En tee töitä. Sen verran kuppaan valtiota, että nostan kuopuksesta kodinhoidontuen ja lapsilisät, mutta olenpa kyllä verojakin maksanut sekä omasta, että yritykseni puolesta. Lastenhoitaja katsoo lapsia aamupäivät, minä harrastan/puuhaan/lepään. Nyt minäkin menen nukkumaan, jotta jaksan iltapäivän leikkiä lasteni kanssa. :-)

Ihana ap!

Vierailija
18/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vitun urpo ajatellut, että Suomen maassa voi olla nin varakkaita ihmisiä, joiden ei tarvitse tehdä työtä vaan voivat olla kotona lasten ollessa pieniä. Työhön voi sitten menää myöhemmin.

Elämästä nauttimiseen tarvitaan rahaa ja joillakin sitä on, toisilla ei.

Vierailija
19/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on jotain kiinteistöjä vuokralla josta saa tuon summan. Itse en kyllä kestäisi olla kotona tekemättä mitään.

Vierailija
20/20 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuten eläissäni ole sossun luukulta hakenut rahaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän