Kenen mies?
Sinisellä farmarilla liikenteessä, 2 turvaistuinta takana... tuli kysymään panoseuraa.
Kommentit (15)
Oletko maksullinen nainen jossain kadunkulmassa?
Meillä on kyllä yleensä toinen istuin eessä vaikkei sais olla turvatyynyn takia.. Ja toivottavasti et antanu sille, mies makaa keuhkokuumeessa kotona nyt. Saatoit saada taudin.
mutta ihan mielenkiinnosta, tuliko ihan kotoa kysymään?
Sininen farmari- Minkä sininen, mikä merkki?
Mies- Tumma, vaalea, kalju? Lasit?, viikset, parta, parraton? Silmät, siniset, vihreet, ruskeet?
Paikkakunta?
Turvaistuimet- minkä merkkiset?
Meillä on kyllä yleensä toinen istuin eessä vaikkei sais olla turvatyynyn takia..
On helpompiakin keinoja tehdä jälkiabortti kuin odottaa kolaria.
Ettei laiteta sit kunnolla infoa. Luultavasti provo ja joku saa hyvää fiilistä pilaamalla toisten parisuhteita. Sitten on aina se harmillinen vaihtoehto et jos tää onkin totta :(
Meillä parisuhde rakoilee ja mun mielenterveys siinä sivussa.. Tulee turhaa pahaa mieltä kun meen vielä lukemaan näitä juttuja koska faktahan on se että jos mies haluaa panoseuraa en mä sitä voi estää..vituttaa
Mutta siis sen turvatyynyn saa pois päältä. Mä en vaan tiiä onko se ihan varma silti. Yritän ajella sievästi :)
Mutta siis sen turvatyynyn saa pois päältä. Mä en vaan tiiä onko se ihan varma silti. Yritän ajella sievästi :)
Urpo. Kaikki muut ei ajele "sievästi".
Kävi eilen illalla ajelemassa`!!! Olis tosiaan hauska et ap kertois missäpäin suomea tää tapahtu
Turvaistuimet- minkä merkkiset?
ootko tosissas? :D
On ihan kiusan vuoksi. Ap olisi kuvaillut vähän miestä jos oikeasti olisi halunnut tiedon jollekulle. Nyt vaan halusi hätistää liikkellee mammat, joiden mies saattaa ajaa sinisellä farmarilla kahden lastenistuimen kanssa. Kuinkahan moneen sopii?
On ihan kiusan vuoksi. Ap olisi kuvaillut vähän miestä jos oikeasti olisi halunnut tiedon jollekulle. Nyt vaan halusi hätistää liikkellee mammat, joiden mies saattaa ajaa sinisellä farmarilla kahden lastenistuimen kanssa. Kuinkahan moneen sopii?
Ja kiitos sinulle järjen ääni :)
vaalea vai tumma? mikä kaupunki?