Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jalkapohat puutuu, alkaa särkeä jumpassa? Mikä vika mun kengissä on?

Vierailija
16.09.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarpeeksi iskua vaimentavat pohjalliset? Joissain kovin halvoissa ei ole joustoa,ovat kankeat ja kovat. Niiden kanssa urheilu on hankalaa ja kivuliasta. Kokeile jotain irtopohjallisia nyt alkuun tai käy urheiluliikkeessä asiantuntijan kanssa katsomassa uudet kengät. Tai sitten olet sitonut nauhat liian tiukalle eikä veri pääse kiertämääb,tai nauhat on liian löysällä,jolloin nilkka ei saa tarpeeksi tukea... Eli mun veikkaus on liian kovat kengät tai huonosti sidotut nauhat.

Vierailija
2/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkojen puutuminen johtuu alaselän hermopinteestä (iscias).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama ongelma. Mutta mun mielestä ongelma on enemmänkin mun jaloissa kuin kengissä. Helpottaa mulla ainakin se, että kiinnitän huomiota hyvään askel-tekniikkaan. Jos hyppelehdin enemmän päkijöillä, koskee enemmän, kun taas jos muistan painaa koko jalkapohjan lattiaan, niin se helpottaa. Lisäksi mun jalkapohjat on tosi kireät, eli niiden venyttely tekee hyvää.

Vierailija
4/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä käydä jossain jalkaterapeutilla, urheiluliikkeissä on usein näitä mittauksia tarjolla.

Itse olen huomannut esim. krossaritreenissä puutumista, siinä jalan asento on jotenkin päkiää puuduttava. Juostessa joskus kun sidon liian tiukalle kengät, niin alkaa koko jalkapohja puutua.

Vierailija
5/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet kengät?

Vierailija
6/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt joskus samalla tavalla, ja on helpottanut kun on löysännyt nauhoja.

Vierailija
8/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt joskus samalla tavalla, ja on helpottanut kun on löysännyt nauhoja.

Lisäksi voi olla, että kengät ovat liian kapeat. Mutta nauhajuttu on todennäköisin.

Minun pitää usein löysätä nauhoitusta lenkille lähdön jälkeen (luulis nyt, että aikuisena ja ennenkin lenkillä olleena osaisi nauhtottaa, mutta ei...;-))

Vierailija
9/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa auttais.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan