Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöksötänkö turhasta?

Vierailija
16.09.2012 |

Olen seurustellut 3v ja asumme omissa kodeissamme. Kuulen aika ajoin miehen kavereilta ja tuttavilta saunailloista tai muusta menemisistä ja olen sitten harmissani, kun en kuule näistä mieheltä itseltään ennakkoon tai lainkaan. Tietysti omia menoja on oltava, mutta pyynnöistä huolimatta mies ei ilmoita menoistaan ajoissa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut 3v ja asumme omissa kodeissamme. Kuulen aika ajoin miehen kavereilta ja tuttavilta saunailloista tai muusta menemisistä ja olen sitten harmissani, kun en kuule näistä mieheltä itseltään ennakkoon tai lainkaan. Tietysti omia menoja on oltava, mutta pyynnöistä huolimatta mies ei ilmoita menoistaan ajoissa.

Vierailija
2/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei menemisistään voi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaako hän tietää vai eikö välitä lainkaan?

Vierailija
4/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menoissaan kertomatta sulle?

Sä olet sille vain maitobaari, jossa käydä tyydyttämässä janonsa, ilman että pitää ostaa koko lehmää. Anteeksi vain.

Vierailija
5/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että olen jotenkin hankala tai rajoitan miehen menoja, kun tuntuu pahalta kuulla noista menoista muulta taholta kuin itseltään. En todellakaan rajoita mitään, sillä enhän edes tiedä niistä. Ja kuten kirjoitin, saa omia menoja olla. Kuitenkin, jos seurustellaan, olisi mukava tietää noista menoista. Miehen edellinen suhde (=nainen) oli hänen sanojensa mukaan kontrolloiva ja en haluaisi olla samanlainen. Ehkei mies näe omassa toiminnassaan mitään väärää.

Jos noin vapaudenkaipuinen on, ehkä minun on aiheellista lopettaa suhde, sillä voin huonosti kuultuani hänen menoistaan. Olen kiltti ja pitänyt huonosti puoliani. Ryhdyin ajattelemaan , kun nyt lyhyellä ajalla on tullut jo kolme omaa juttua miehelle ja sain niistä tietää myöhemmin, että tarvitsee kai sitten minun alkaa kunnioitamaan itseäni ja vetäytyä suhteesta. Ensimmäisenä seurusteluvuotena oli jo samaa, mutta olin kai niin sokea.

Kun olen puheeksiottanut näitä asioita miehen kanssa, on perustellut, ettei ehtinyt ilmoittaa tai pitänyt merkittävänä.

Vierailija
6/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton miehen kanssa se ei tule ikinä onnistumaan. Vika voi olla "teissä" tai miehessä, mutta tuskin mitään ton ihmeellisempää tulee koskaan.

Vierailija
7/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton miehen kanssa se ei tule ikinä onnistumaan. Vika voi olla "teissä" tai miehessä, mutta tuskin mitään ton ihmeellisempää tulee koskaan.

Vierailija
8/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Siis tän tyypin kanssa vai yleensäkkään kenenkään kanssa?

Vierailija
9/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei asuta yhdessä, sovitaan pelisäännöt oman ajan suhteen. (ja varmaankin joissakin avioliitoissakin tarpeen)

Menot kerrotaan toiselle ajoissa, vähintä on laittaa tekstiviesti.

Yhteisiä tapaamisia tai menoja ei peruta omien juttujen takia, ellei työ sitä vaadi.

Ellei menoista kerrota, on toisella osapuolella syytä olla loukkaantunut. Tässä tilanteessa sen toisen on korjattava tapansa.

Jos sopimukset ei pidä ja toistuvasti tulee lunta tupaan, on suhde mielestäni arvoton.

Vierailija
10/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen, että luotamus on jotenkin mennyt, vaikkei mistään pettämisestä olekaan kyse. ap

- Siis tän tyypin kanssa vai yleensäkkään kenenkään kanssa?

Vierailija
11/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä kiinni,vaikka järjellä tiedän hänen tekevän väärin minua kohtaan. Osaa tarvittaessa puhua kauniisti ja kertoo, kuinka rakastaa. Sanat ja teot eivät vaan kohtaa.

Miten saan voimia irtaantua?

Vierailija
12/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies menee omia menojaan ja nainen on lasten kanssa kotona. Tuollaista elämä siis on jatkossa, jos seurusteluvaiheessa jo liidellään omia menoja. Eikös seurustellessa pitäisi näyttää parhaat puolensa? Jos nuo ovat miehelle sitä, niin karkuun!

Vierailija
13/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette asu yhdessä ja eikä ilmeisesti ole aikomuskaan muuttaa yhteen? Onko mies laiminlyönyt tapaamisianne näiden muiden menojen takia? Jos ei, niin en ymmärrä mitä mussutat. Mies on ilmeisesti käsittänyt että teillä on kahden aikuisen välinen suhde johon ei jatkuva raportoiminen kuulu. Mieti sinnäkin mikä on suhteenne "fokus" ja jos tämä menojen raportointi on se juttu niin jssjp.

Vierailija
14/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mies olis sulle tilivelvollinen omista menoistaan?

Itse ilmoitan kumppanilleni menoistani sikäli kun muistan ja jaksan.

Vierailija
15/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde on vaan seksisuhde ja muuten eletään omaa elämää, niin eihän siinä mitään. Joku toinen taas haluaa enemmän.

Vierailija
16/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy selvittää toisillenne mitä kumpikin haluaa. Muuten meno vain jatkuu... Ei tosin vaikuta ihannemieheltä jos ei kerro asioita sulle vaikka olette olleet JO kolme vuotta yhdessä!?!

Vierailija
17/17 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes yhdessä asuta. Se että ette asu yhdessä 3 vuoden jälkeen tietty jo kertoo jotain, jos miehen tahdosta asia noin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä