Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MItä puen ylleni ekalle aikuisbalettitunnille?

Vierailija
16.09.2012 |

Olen vähän pullukka.

Asiallisia vastauksia kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa mustat trikoot tai legginsit + siihen päälle sortsit tai baletin treenihame + jokin t-paita. Jaloissa hyvä olla ihonmyötäistä, että näkyy ojennukset.

Vierailija
2/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulethan kertomaan minkälaista oli? Olisi kiva tietää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never!

Ehkä se hame sitten. Onko olemassa jotain verkkokauppaa mistä ostaa?

Vierailija
4/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai siellä olla avojaloin?

Vierailija
5/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on hyvä. Peittää just lantion seutua ja takapuolta.

Itse ostin muinoin omasta kotikaupungista Piruetin liikkeestä. Piruetilla pitäisi olla nettikauppa, josta tilata.

Vierailija
6/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä mietin mitä laitan mun ekalle kuntonyrkkeilytunnille: kultaiset, satiiniset nyrkkeilysortsit, v.pun. hammassuojat, tanktoppi ja nyöritettävät nyrkkeilykengät.

Vierailija
7/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never!

Ehkä se hame sitten. Onko olemassa jotain verkkokauppaa mistä ostaa?

Mutta mun kokemuksella noi erikseen tanssivaatteita myyvät liikkeet on hieman ylihinnoiteltuja... Piruetti on yksi, jos haluat vilkaista.

Vierailija
8/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

baletin pehmeät harjoitustossut. Tai sukat vaan, jos tossuja ei ole näin aluksi. Tossujakin saa Piruetista.

Vierailija
9/9 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ihomyötäistä jumppatreenipaitaa ja sortseja ja jonkinlaisia legginsejä/trikoita siten, että jalat pysyvät lämpiminä. Tai jumppatreenipaita ja jumppahousut, jotka kuitenkin jättävät näkyville vyötärön ja lonkat sekä nilkat.

Miksi suosittelen tällaista vaatetusta:

aikuisbaletissa ei ole tiukkaa pukeutumiskoodia verrattuna lasten tunteihin. Voit pukeutua vaikka burkhaan, jos haluat. Mutta neuvoisin kuitenkin laittamaan sellaiset vaatteet, että baletinopettaja näkee kätesi, hartiasi, vyötärösi, lonkkien ja polvien asennon. Jos nimittäin haluat kehittyä, ei opettaja voi korjata asentoasi, jos hän ei näe vaatteiden alta asentoasi.

Vaikka aikuisena joutuu hyväksymään sen, että kehittyminen on rajallista, voi silti tähdätä oikeaan vartalon asentoon ja hyvään tekniikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi