Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Kanarian saarta/kohdetta suosittelet marraskuussa?

Vierailija
16.09.2012 |

Tai mikä on ylipäätään hyvä kohde lasten kanssa? Emme kaipaa siis mitään biletysmestaa emmekä ole kovin kiinnostuneita kiertelemään. Lähinnä kaipaamme rentouttavaa löhölomaa. Hotelliakin saa suositella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka en osaa lapsiperhejutuista kauheasti sanoa.

Itse olen ollut marraskuussa Gran Canarialla, Puerto Ricossa. Sää oli ihan huippu. Itse Puerto Rico on aika nopeasti nähty, eli itse kyllä juuri kiertelin mielelläni lähikylissä ja vähän kauempanakin. Varmaan kyllä Puerto Ricossakin sopivan hotellin varaamalla saa sellaisen löhöloman aikaiseksi. Ainakin se on pieni paikka ja selkeä, jos sellaisesta tykkää.

Näissä en ole itse majoittunut, mutta luulisin, että Maspalomas tai Amadores voisivat olla sellaiseen löhölomaan sopivampia. Jos siis haluaa esim. all inclusiven. Mutta tuota Gran Canariaa ja sen eteläosaa suosittelen, käsittääkseni se on aurinkovarmimpia paikkoja (etenkin tuo Puerto RIco).

Vierailija
2/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muita mielipiteitä?

Minkälaista on Teneriffan eteläosissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muita mielipiteitä?

Minkälaista on Teneriffan eteläosissa?

Mä olen joskus aikoinaan ollut marraskuussa playa de las americasissa, ja silloin sattui olemaan vähän viileää. Sellainen suomen hailakka kesäilma, ei kylmä muttei erityisen lämminkään. Toki mulla on nämä kaksi kokemusta vaan ja sattumalla voi olla iso vaikutus.

Siitä kuitenkin muistan lukeneeni, että Gran Canarian eteläosa olisi aurinkovarminta.

Vierailija
4/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saarten lounaisnurkat = Puerto Rico ja Playa de las Americas ovat aurinkovarmoja paikkoja.

Teneriffan Loro Parque on tappajavalaineen ainutlaatuinen kohde Euroopassa.

Vierailija
5/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen puerto ricoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan