Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kassalla kadutti kalliit ostokset :(

Vierailija
16.09.2012 |

Olin äsken eräässä kaupassa, ja erehdyin menemään kosmetiikkaosastolle, jossa en ollut käynyt ainakaan puoleen vuoteen. Tarkoituksena oli ostaa jotain ihan pientä, jos löytis. Keräilin halpoja tavaroita käteeni, ja en tiedä mikä mielenhäiriö tuli, koska olin jossain vaihees lopettanut laskemisen, ja luulin todellakin meneväni maksamaan noin 24e ostoksia. Loppusumma oli 53.40! Aivan hirvee summa. En kehdannut pyörtää mitään ennän. En vaan kehdannut. Rahat vähis, ja pitäis synttärilahjaakin katella torstaiksi :( Vitt..u kun tyhmä ja surkee olo

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun meikkivoide maksaa jo yksistään 49E.

Mee töihin jos on noi tiukkaa.

Vierailija
2/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä pärjäät niillä taas kauna, mitä sitten ostitkaan.

Josku täytyy täydentää varastoja .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Mulle toi oli törkee virhesumma, koska asun yksin, ja vuokra on jo yksistään 700e. Auto on ja muita laskuja pilvin pimein.

Vierailija
4/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa ripsarikin maksaa melkein kympin. Shampoota ei meinaa saada alle kolmen euron.

Vierailija
5/5 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi joskus nuoruudessa samankaltainen kämmi, muistaakseni juuri kosmetiikkaa ostin minäkin. V...tti edes käyttää niitä tuotteita sen jälkeen. Mutta hyvää siinä oli se, että vastaavaa ei enää toista kertaa tapahtunut. Silloinkin, kun jotakin minulle liian kallista olisi tehnyt mieli, niin osasin suhteuttaa sen siihen, mistä joutuisin luopumaan, jos sen hankkisin.

Eipä siis muuta kuin pää pystyssä eteenpäin. Elämää se vain on!