Seksiä 3kk tauon jälkeen
Mies hieman sormetti ja nuoli minutin verran, tuli sisääni ja 2min kun laukesi. Olisi nuollut mulle sen jälk orkun mutta en halunnut.
Olen niin pohjattoman surullinen tästä tilanteesta, siis seksielämästämme, tai siis sen puutteesta, että en enää tiedä miten jaksaisi.
Heinäkuussa tosiaan oli edellinen kerta, sitä ennen taisi olla maaliskuussa.
Tuollaiset 3-5kk täystauot ihan normisettiä liitossamme ja muutenkin seksiä max 1-2x/kk mutta tosiaan tavallisempaa on se että seksiä ei ole yhtään kertaa esim kuukaudessa.
Muistan kuinka joskus ennen lapsia sain yhdynnässäkin orgasmeja, mutta siitä jo se 10v, en tiedä miksi homma menee aina niin että mut "hoidetaan" vain suuseksillä..
Mies kyllä ruiskii niin suuhun, pi***n, peppuun kuin naamallekin ja nautin siitä.
Tää on ollut tätä nyt ainakin 7v ajan, siis miehen haluttomuutta ja sen sauraukset näkyvät nyt mm siten että koko suhtautuminen seksiin on jotenkin vääristynyt, senhän pitäisi olla nautinto ja ilon lähde, voimatekijä arjessa mutta kissanpaskat päinvastoin meillä. Tabu ja punainen vaate ja rasite, psyykkinen painolasti ja asia jonka vuoksi olen itkenyt ja valvonut ihan helvetisti.
En olisi ikinä uskonut että seksielämäni lähes loppuu kun täytän 3v ja kohta olen 37v, olen pohjattoman surullinen:´´´(
Kommentit (2)
Ja olen uhkaillut toisella miehellä ja/tai erolla, olen itkenyt, olen anellut, olen ollut kuin ei mitään ja olen vaikka mitä mutta ei apua.
Ja aiemmin tänävuonna kun asiaa taas puitiin niin mies totesi että "kun hälle riittäis 1x/vkossa ja sitä ahdistaa kun mulle se ei riitä".
No, siksi varmaan onkin onnellinen kun ei seksiä ole oikeastaan koskaan.
ap
Siltä ainakin vaikuttaa, että kommunikaatio ei toimi. Sano miehelles, että tehdään niin, että harrastatte seksiä vaikka joka päivä 2 viikon ajan. Eiköhän se seksiin uudelleen totuttetleminen olisi teille se paras vaihtoehto. Aikaa siihen saa järjestetty, kun haluaa, ja pääkipu syyt ei toimi näinä kahtena viikkona.
Siltä ainakin vaikuttaa, että kommunikaatio ei toimi. Sano miehelles, että tehdään niin, että harrastatte seksiä vaikka joka päivä 2 viikon ajan. Eiköhän se seksiin uudelleen totuttetleminen olisi teille se paras vaihtoehto. Aikaa siihen saa järjestetty, kun haluaa, ja pääkipu syyt ei toimi näinä kahtena viikkona.