Voiko eka kerta olla huono miehellekin?
Kommentit (13)
Miksei voisi olla näin? "Tässäkö se oli, eipä hääviä?"
No voi. Mieheni eka kerta ainakin meni ihan reisille.
Tietenkin voi. Eikä siinä ole mitään häpeämistä. Vähän aikaa siinä rupatellaan ja paijataan toisiamme, niin eiköhän se jo onnistukin. Rohkeutta, miehet. :)
Juu, kirjaimellisesti reisille meni täälläkin.
No tuota, minä olen ollut ekaa kertaa satunnaisen tuttavuuden, kokemattoman pojan kanssa pienessä huppelissa juhannusfestareilla teltassa. Siis tosi perinteisesti... Jos se nolo minuutin sähellys oli sille pojalle jotenkin hehkeä kokemus, niin ihmettelenpä.
joo "reisille" meni :) , mut tokalla parannettiin ;)
Eka kerta voi olla yhtä hyvin huono kuin ne kaikki myöhemmätkin kerrat. Luultavimmin eka kerta saattaa olla parempi kun ei tiedä paremmasta. Kun saa tietää paremmasta, mutta ajautuu tämän jälkeen jonkun vähemmän notkeen kalan kanssa petiin niin ei kyllä homma toimi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 21:20"]
No voi. Mieheni eka kerta ainakin meni ihan reisille.
[/quote]
Pitää vielä tarkentaa että tilanne ei kuitenkaan ollut mitenkään nolo tai haittaava. Hymyssä suin muistelemme tuota tilannetta, josta on jo kohta 20 v. Voi sitä alun kiihkoa...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2012 klo 23:28"]
aivan varmasti voi!
Kumpikin on mahdollista. Voi olla naisen takia tai miehen omaa syytä
Voi olla, että menee tosi hyvin (on mennytkin, kun oli mun kanssa), mutta voi olla, että fiilis on "eipä ollut kummosta" (toisella on ollutkin, muttei ollutkaan mun kanssa :D)
Teknisesti voi. Eiköhän silti jokainen vapaaehtoinen kerta tunnu henkisesti hyvältä?
Up