Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheiden joulunvietto? Miten teillä?

Vierailija
28.11.2005 |

Kaikki lapset aattona kotona, vai poissa?

Meillä molemmilla edellisestä liitosta lapsia, ei yhteisiä.

Miehen ex ei suostu missään tapauksessa antamaan lasta meille aatoksi, joten annan omanikin omalle exälle ja vietämme joulun kaikkien lasten paikalla ollessa " vasta" 25.12

Silloin lähisuku kerääntyy vanhempieni luo, joten saamme viettää sukujoulun, joskin myöhässä.

Aaton vietämme mieheni kanssa kahdestaan.

Miten te muut " jaatte" lapset joulun aikaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kummallakin yksi oma. Koska minun tyttäreni ei tapaa isäänsä, on hän tietty meidän kanssamma, samoin kuin yhteinenkin. Ja miehen tyttö on meillä myös ihan sen takia, kun siskotkin ovat täällä.

Vierailija
2/6 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni isällä on uudessa liitossa kaksi lasta. He viettävät joulun pienellä perheellä ja minä saan viettää kaikki joulut kaikkien kolmen lapseni kanssa. Olemme sopineet tästä isän kanssa, koska pääasiallinen kasvatusvastuu ja arki on minun käsissäni. On reilua, että lapset saavat olla myös vuoden parhaan päivän kanssani. Ja tämä on myös lasten toive. Isälleen lapset menevät perinteisesti joulupäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin näillä näkymillä. Luultavasti siitä tulee vääntöä ja äiti yrittää saada lapset itselleen jo aiemmin. Nyt on jo yrittänyt sanoa että hänen pitäisi saada lapset pitää aaton keskipäivään asti. Me emme suostu siihen, nyt on meidän vuoro ja ensi vuonna sitten toisinpäin, lapset saavat olla koko joulun äidillään.

Vierailija
4/6 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainakin jos tehdään aina niin kuin sinä tahdot.

Vierailija
5/6 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaavat joulupäivänä äitinsä luokse eli aatto meillä tänä vuonna. Ensi vuonna sitten taas toisinpäin, ovat silloin meillä joulupäivästä uuteen vuoteen.

Vierailija
6/6 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna toinen miehen lapsista on äidillään ja toinen lähtee meidän kanssamme minun vanhempieni luo. Viime vuonna olivat molemmat äidillään ja sitä edelisenä toinen meillä ja toinen äidillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme