Viides lapsi tulossa, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (7)
viimeisin ehkäisy oli keskeytetty yhdyntä, ei toiminut.
toivottavasti tiedät mitä olet tekemässä, meikäläinen on hermoromahduksen partaalla aika ajoin. Toivon sulle kyllä kaikkea hyvää : )
toivottavasti tiedät mitä olet tekemässä, meikäläinen on hermoromahduksen partaalla aika ajoin. Toivon sulle kyllä kaikkea hyvää : )
muutos neljästä viiteen suuri?? ap
kaksi makuuhuonetta teillä on? Kuinka vanha on vanhin/nuorin? Milloin sul on la? Onko kaikki synnytykset ollu samanlaisia?
muutos neljästä viiteen suuri?? ap
Jokainen lapsi tarvii äitiä. Kyllä meillä on iisimpää silloin kun yksikin lapsi on jossain vaikka kaverillaan tai hoidossa.
t. se viiden äiti.
En minä väitä että kamelin selkä katkeaisi just siinä kohtaa. Jos on mennyt hienosti tähän saakka, kyllä se menee viidenkin kanssa.
kaksi makuuhuonetta teillä on? Kuinka vanha on vanhin/nuorin? Milloin sul on la? Onko kaikki synnytykset ollu samanlaisia?
Meillä on 4 makuuhuonetta, viidennenkin saa järkättyä. Vanhin nyt 9-v ja nuorin 3-v. Mulla raskaus ihan alussa eli la vasta loppukeväästä, en ole edes tarkistanut vielä. Synnytykset on olleet aika vaikeita ja pitkiä, kaikissa olen saanut epiduraalin.
Milloin sulla la? Minkä ikäiset lapset?
Ihan vaan, että tiedän itse käyttää jotain luotettavampaa.