Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa harrastaa viidesti viikossa

Vierailija
14.09.2012 |

ja suuttuu jos ei saa sitä toteuttaa. meillä on pieni lapsi. Mies käy töissä ja minä opiskelen.

Mitä mieltä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa tavarasi ja muuta lapsen kanssa muualle. Jos mies haluaa elää poikamiehenä, ei kannata siihen jäädä vierelle piikomaan.

Vierailija
2/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa tavarasi ja muuta lapsen kanssa muualle. Jos mies haluaa elää poikamiehenä, ei kannata siihen jäädä vierelle piikomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla molemmilla yhtä paljon!

Kun kerta ollaan lapsi hankittu yhdessä, siitä myös huolehditaan yhdessä.

Vierailija
5/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon on pakko päästä esim. kolmena iltana viikossa. Suutut silmittömästi, jos et pääse.

Tyhmä mies sulla. Miten se voi olettaa, että sinä luovut kaikista harrastuksista (koska suurin osan iistä kuitenkin on arki-iltaisin) ja mies saa rellestää miten tykkää?

Vierailija
6/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yhtä lailla lapsen vanhempi kuin sinäkin. Ei jumalauta käy että hän on vapaa jatkamaan poikamieselämää ja sinä olet sidottu lapseen.

Vierailija
7/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 2-3krt/vk on max. En halua, eikä mielestäni ole reiluakaan, että huolehtisin yksin kotityöt ja lapsen. Ei oikeuksia ilman velvollisuuksia...ja niitä velvollisuuksiahan lapsi tuo tullessaan.

Vierailija
8/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko toi 5 päivää viikossa teistä oikeesti noin paljon liikaa?

Vierailija
9/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä oikeestaan muuten mitään, mutta kun joudun itse olemaan opsikelujen takia iltaisin poissa, niin eipä tuosa enää jää sellasta perheen yhteistä aikaa oikeestaan...

oon kyllä yllättynyt, että teillä on noin jyrkkä mielipide asiasta. Ennemminkin olen pitänyt huonoa omatuntoa siitä, ettei mies saa harrastaa tarpeeksi.

No mitenhän tässä nyt pitäisi edetä?

Vierailija
10/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieni lapsi on yhtälönä vähän epäsopiva. Sehän sitä paitsi sulkee ap:lta kaiken mahdollisuuden omaan elämään ja omiin harrastuksiin. Ts. mies käy oletettavasti töissä ja lähtee sen jälkeen harrastuksiinsa joka ikinen arki-ilta. Missä välissä mies on lapsen kanssa?

Vierailija
11/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pieni lapsi on yhtälönä vähän epäsopiva. Sehän sitä paitsi sulkee ap:lta kaiken mahdollisuuden omaan elämään ja omiin harrastuksiin. Ts. mies käy oletettavasti töissä ja lähtee sen jälkeen harrastuksiinsa joka ikinen arki-ilta. Missä välissä mies on lapsen kanssa?

Vierailija
12/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti vähän siitäkin, paljonko harrastus vie aikaa/kerta, mutta jos vie vaikka 4 tuntia matkoineen, niin eipä siinä miestä paljon kotona näy. Lähtökohtaisesti kumpikin saa harrastaa yhtäpaljon. 2*5=10, eli viikko ei riitä. Ja kun vielä olisi kiva viettää aikaa yhdessä perheenäkin.

Jos taas kyseinen mies haluaisi käydä juoksemassa 5 kertaa viikossa, noin tunnin kerrallaan, niin ne olisi varmaan soviteltavissa aikatauluihin ilman että perhe kärsii tai vaimo joutuu yksin taipumaan.

Vierailija
13/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että olisin yksinhuoltaja, jonka pyykkikoppaan ilmestyy likaisia miehen vaatteita, mutta miestä ei näkyisi, korkeintaan kuuluisi kuorsaus.

Jos joutuu yksin kantamaan vastuun lapsesta, niin miksi ihmeessä pitää miehelle siinä sivussa hotellia?

Vierailija
14/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän arkinen päivä, jos miehellä harrastusmeno:

Aamulla herätys 6.15 ja lapset hoitoon ja itse töihin. Mies mennyt itsekseen. Mies hakee lapset noin 16.00 ja itse tulen töistä noin klo 17 viimeistään. Sitten ruokailu ym ja mies lähtee 18.30 harrastuksiinsa, josta palaa klo 21 pintaan (vuoro kestää 19-20.30). Tähän mennessä minä olen laittanut lapset nukkumaan kaikkineen iltatoimineen ja siivonnut keittiön, pyykännyt tmv. EN TODELLAKAAN HALUA TEHDÄ TÄTÄ KAIKKEA YKSIN LÄHES LÄPI VIIKON!

Milloin minulla on omaa aikaa?

Vierailija
15/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ole itse viikonloput poissa. Sano miehelle, että sinä olet nyt harrastanut 5 päivänä, minä harrastan vain kahtena. Ja suutu, jos ei miehelle sovi.

Vierailija
16/17 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna harrastaa, mutta vaadi että saat itse saman mittaisen "harrastuskauden". Hoitakoot mieskin lasta, jos on sen kerran myös tehnyt. Opiskelu on työtä siinä missä kaikki muukin. Sinäkin ansaitset vapaata ja vapautta!

Vierailija
17/17 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen yhteinen aika on myös tärkeää.

Harrastaminen illalla kun lapset nukkuvat on ok, lasten hereilläoloaikana tuo ei ole ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan