Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun pitkä parisuhteesi alkanut yhden yön suhteesta?

Vierailija
14.09.2012 |

Siis sellaisesta jossa toinen osapuoli ollut ihan tuntematon - kun on tietty näitäkin joissa on toinen jo tunnettu/tiedetty jotain kautta, mutta vasta yhteisen yön jälkeen lyöttäydytty yksiin.

Tuli mieleen kun huomasin että meidän 'yhden yön suhde' on parin viikon päästä kymmenen vuoden pituinen :)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo varsinaisesti ehkä sitä mitä ap hakee, mutta tapasin miehen aikanaan baarissa ja päädyin yöksi miehen luo. Seksiä ei kuitenkaan ollut tuolla kertaa (mun puolesta olis voinut ollakin). En odottanut mitään yhteydenottoa, mutta viikon päästä tavattiin uudelleen ja alettiin seurustella. Nyt 8v takana, naimisissa ollaan ja 2 lasta löytyy.

Vierailija
42/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä kylällä kaikki nuoret tunsi toisensa, joten ei ihan täysin tuntematon "yhden yön juttu" seuralainen ollut, mutta en heti tunnistanut häntä näin aikuisiällä uudelleen tavattuani. Molemmat seurusteltiin tahoillamme, mutta tavatessamme ne suhteet loppuivat kuin seinään ja nyt liki 10 vuotta yhdessä ollaan oltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut. Naimisissa ollaan.

Vierailija
44/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa tämä suomalainen parinmuodostus, jossa ensin pannaan hirveässä kännissä ja sitten aletaan olemaan yhdessä. Ei sovi minulle ollenkaan tämä kulttuuri.

Vierailija
45/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdenyön jutusta jatkettu jo 18 vuotta!

Vierailija
46/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ole kyllä koskaan, vaikka molempia ollut useampia.

Vierailija
47/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä alkanut. Olen yhdenillanjuttuja muutaman kerran nuorempana harrastanut ja huomannut etteivät minulle sovi. Nettideittejä aloitellessani päätin etten hyppää nopeasti sänkyyn ja kun hyppään niin miehen pitää olla todellakin sellainen jonka kanssa voin kuvitella viettäväni vaikka loppuelämän. Muistaakseni 4. treffien jälkeen mies jäi luokseni eka kertaa yöksi. Olihan se ihanaa, mutta kyllä seksi on minusta parasta sitten kun tuntee toisen paremmin ja suhde on vakaammalla pohjalla.

Vierailija
48/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 20:00"]

Kuvottavaa tämä suomalainen parinmuodostus, jossa ensin pannaan hirveässä kännissä ja sitten aletaan olemaan yhdessä. Ei sovi minulle ollenkaan tämä kulttuuri.

[/quote]

Miten joillekin yksinkertainen päättely on näin vaikeaa. Jos ap nimenomaan kysyy, onko jonkun parisuhde alkanut 1 yön jutusta, niin totta kai ketjuun tulee vastaamaan enimmäkseen niitä, joilla on käynyt näin. Ei se kerro mitään siitä, kuinka yleistä tämä on Suomessa tai muualla. (Ketju kertoo kuitenkin sen, että yhden illan jutusta VOI alkaa hyvä ja pitkä parisuhde).

Vierailija
49/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän juttumme alkoi 1 yön jutusta. Seuraavana päivänä tuli pyyntö treffeille, ja tässä sitä ollaan muutamia vuosia oltu yhdessä onnellisesti (=

Vierailija
50/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/51 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä ollaan. Yhdessä oltu 17½v. Tuiki tuntemattomia oltiin tavattuamme ekan kerran. Kumpikaan ei edes hakenut mitään. Natsasi vaan ja vietimme yön yhdessä. Sen ekan yön ja mitään seksiä ei ollut. Läheisyyttä ja pussailua. Siitä se sitten lähti. Ja yhdessä asuttiin epävirallisesti 2kk jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan